مهاجم اسپانیایی-آرژانتینی در راه لیگ برتر!

* پنج بازیکن ایرانی در فهرست خمس
پاکو خامس نام پنج بازیکن ایرانی را در لیست خود معرفی کرد و تاکید کرد که جذب چهار بازیکن تا زمان بازگشت باید انجام شود. شایعات حاکی از آن است که یک هافبک میانی و یک دفاع راست در لیست او وجود دارد و این سرمربی اسپانیایی نیز علاقه زیادی به جذب وینگر ایرانی دارد.


سرویس خبر شماره: 1864915
25 ژانویه 1401 @ 8:41 ب.ظ
98.3K امتیاز خبر|

34نقطه نظر

فهرستی از خمس داد و از ایران رفت;

* مدافع میانی با پای چپ
تراکتورسازی در پست دفاع وسط ضعیف نیست اما مهم این است که همه این مدافعان راست پا هستند. خمس گفت اگر یک مدافع چپ پا باشد به یک مدافع چپ نیاز دارد اما در غیر این صورت با ترکیب فعلی به کارش ادامه خواهد داد.

پاکو خمس با شناخت تیم این تیم نقاط ضعف تراکتور را بررسی کرد و قبل از رفتن به اسپانیا لیست خود را به هوشنگ نصیرزاده داد و در مورد وضعیت تک تک بازیکنان در جلسه صحبت کرد.

به نظر می رسد تراکتورسازی با جدیت در نقل و انتقالات به مدعی جدید نیم فصل تبدیل خواهد شد.

مهاجم اسپانیایی-آرژانتینی در راه لیگ برتر!

* دو بازیکن در لیست تقسیم شده
با جدایی سعید واصحی، حجت حقوردی و رضا یزدان دوست، در لیست بزرگسالان تراکتور سه جای خالی وجود دارد اما برای رفع نیاز خمس، جدایی دو بازیکن در دستور کار قرار می گیرد. سجاد دانایی، مدافع راست سابق ذوب آهن از جمله بازیکنانی است که احتمال اعزام به درب خروجی وجود دارد اما دومین بازی برای هواداران تراکتور غافلگیرکننده خواهد بود.

1729809

* قرارداد معاوضه کاوه با مهاجم سپاهان لغو شد
با توجه به علاقه کاوه رضایی به جدایی تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازی در ازای این بازیکن درخواست حضور یکی از عناصر هجومی سپاهان را داده بود که با مخالفت باشگاه سپاهان، جدایی کاوه رضایی منتفی است و او نیز به باشگاه اعلام کرد. که در تشکیلات شرکت خواهد کرد. .

1791021

و این در حالی است که چهره های شناخته شده ای در لیست تراکتورسازی حضور دارند، اما ترمیم این تیم برای ورود به جمع مدعیان جدی و ضروری به نظر می رسد.

* مهاجم خارجی: اسپانیایی و احتمالاً آرژانتینی
تراکتورسازی در فهرست خارجی خود سهمیه خالی دارد و به دنبال جذب مهاجم خواهد بود. شنیده ها حاکی از حضور نام های اسپانیایی و آرژانتینی در لیست پاکو خمس است که در صورت ورود به ایران یکی از مهم ترین چهره ها خواهند بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی مقابل استقلال در تبریز و نمایش درخشان در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم، هواداران تراکتور را امیدوار کرد که این تیم به فرم خوب قبلی خود بازگردد و در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیرد.

* خمس دست به دست ستاره لیگ برتری زد
تحرکات باشگاه تراکتورسازی و پیشنهادات چند بازیکن از تیم های تهرانی نشان می دهد که پاکو خمس نیز خواهان خرید ستاره مهاجم دیگری شده که تا چند روز دیگر تکلیفش مشخص می شود. البته اکثر بازیکنان مورد نظر او تحت قرارداد هستند.

به نظر می رسد تراکتورسازی یکی از فعال ترین تیم های ایرانی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود که با آغوش باز وارد پنجره زمستانی شده و شور سابق را به مالک متمولش باز می گرداند.



مجله اخبار فوتبال داخلی