مهاجم جدید پرسپولیس باید فردا به میدان برود

با وجود اینکه پرسپولیس امروز با مهاجم مورد نظر خود قرارداد امضا کرد، اما مراحل تست پزشکی، صدور ITC و کارت بازی به قدری طول می کشد که او به بازی هفته چهارم مقابل صنعت نفت نمی رسد و در اختیار یحیی گل محمدی در هفته پنجم قرار می گیرد. . به عبارت دیگر، این مهاجم در این فصل حداقل چهار بازی را از دست خواهد داد و طبیعتا در بازی هفته پنجم در ترکیب اصلی غایب خواهد بود.

پس از قرار گرفتن شیرزد تمیرف در لیست مازاد، پرسپولیس اکنون پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می برد.

مهاجم جدید پرسپولیس باید فردا به میدان برود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر روز شایعات و اخباری مبنی بر مذاکره برای جذب شیخ دیابته و حالا کاوه رضایی در فضای رسانه ای پرسپولیس منتشر می شود و حتی در این بین ضرب الاجل هایی تعیین و تکمیل شده است، اما هنوز چیزی وجود دارد. ویژه این دو بازیکن نداد

اگر قرمزها با مهاجم باکیفیتی که بتواند خود را با شرایط و فشار قهرمانی ایران تطبیق دهد به خدمت بگیرند، حضور او در ترکیب و گل احتمالی او خیال سایر مهاجمان را راحت می کند و به آنها اجازه می دهد تا آماده شوند.


سرویس خبر شماره: 1840754
6 شهریور 1401 @ 11:44 ق.ظ |
4.7 هزار |

1نقطه نظر

نه مصدوم، نه چندان دور از تمرین

اما با توجه به اینکه لیگ بیست و دوم شروع شده و به زودی به نیم فصل می رسد، پرسپولیس به یک مهاجم نیاز دارد تا در شرایط بازی قرار بگیرد و بتواند از زمان انتشار ITC در فرم آماده پرسپولیس بازی کند. در غیر این صورت خرید یک مهاجم ناآماده و بعضا مصدوم برای پرسپولیس تاثیر خاصی نخواهد داشت.

البته شرایط استاندارد خرید مهاجمی است که شرایط بازی را داشته باشد، وگرنه یحیی باید ابتدا یک کمپ تمرینی کوچک برنامه ریزی کند و ابتدا مهاجم خود را در پیش فصل بگذارد، سپس آن را فرمت کند. مثل اتفاقی که برای لوکادیا افتاد و حتی بعد از دو هفته تمرین بدنسازی و تاکتیکی با پرسپولیس، باز هم نتوانست به فرم دلخواه خود نزدیک شود و در بازی با آلومینیوم این ادعا از حدس و گمان به حقیقتی غیرقابل انکار تبدیل شد.

با توجه به اینکه پرسپولیس در سهمیه بازیکنان خارجی خود جای خالی دارد، این باشگاه امکان خرید یک مهاجم خارجی دیگر را نیز دارد و البته محدودیت جذب بازیکن آزاد کار را برای ایرانی ها برای جذب مهره سخت و پیچیده خواهد کرد. از نقل و انتقالات .

به جز لوکادیا که یحیی می گوید نیاز به زمان و تمرین بدنی دارد، حامد پاکدل که به تازگی از مصدومیت برگشته و مهدی عبدی که تصادف کرده است در اختیار او هستند. با توصیف این صحنه، احتمالا تعداد کمی از هواداران پرسپولیس که فکر می کنند این تیم نیازی به خرید مهاجم ندارد، متقاعد شده اند که خرید مهاجم چهارم برای قرمزها ضروری است.

اگرچه جذب یورگن لوکادیا یک انتقال بزرگ و دستاورد مهم برای رضا درویش بود، اما با توجه به خروج شیرزد تامیروف از لیست و نیاز به جذب مهاجم خارجی، او حالا باید هر چه زودتر و با وسواس بیشتری مهاجم بعدی را به خدمت بگیرد. ; یک مهاجم آماده، بدون مصدومیت و کاملا آماده. اگر مهاجم پرسپولیس این سه ویژگی را نداشته باشد، شاید نتوان او را خرید موثری دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی پرسپولیس که از روز اول پس از پایان لیگ بیست و یکم به دنبال مهاجم بود تا در ابتدای فصل مشکلی نداشته باشد، حالا در لیست خود یک مهاجم خارجی ناآماده را می بیند که سه نفر اول را پشت سر گذاشته است. هفته ها و پرسپولیس هم غایب است مهاجم جدید فصل را با گلی که هافبک دفاعی خود به ثمر رساند ادامه می دهد.