مهاجم سابق PL از اینکه تیم ها از یک استراتژی نقل و انتقالات لیورپول پیروی نکرده اند که به موفقیت آنفیلد کمک کرده است متعجب است.

ملی پوش برزیلی با قراردادی به ارزش 67 میلیون پوند امضا شد و از زمان انتقالش به آنفیلد، تمام جام های مهم ممکن را به دست آورده است.

اگرچه خطای هولناک او در جریان بازی جام حذفی با وولوز اخیراً به میهمان اجازه داد تا دروازه را باز کنند، اما او را می توان بخشید و خوشبختانه ما یک تساوی از بازی را پس از عملکرد ضعیفی که داشتیم نجات دادیم.

امضای قرارداد با علی در کنار آمدن ویرجیل فن دایک به دگرگونی خط دفاعی ما کمک کرد و پایه‌های یک تیم موفق را ایجاد کرد که زیر نظر یورگن کلوپ همه چیز را برده است.

دارن بنت ادعا کرده است که آلیسون بکر برای لیورپول “ارزش هر پنی” را داشته است و از اینکه باشگاه‌های بیشتری راه قرمزها را دنبال نکرده‌اند و پول نقد را روی یک دروازه‌بان جدید برای کمک به آنها برای بردن جام‌های نقره‌ای نپرداخته‌اند، متعجب است.

ما می گوییم سخت است که بگوییم آلیسون “خیلی از اشتباهات” مرتکب شده است – نمی توان انکار کرد که او چند اشتباه انجام داده است، اما او در پیراهن لیورپول بسیار بهتر از عملکرد بدش عمل کرده است.

“بله، او ریک های زیادی ساخته است – که به قیمت گل زدن آنها تمام شده است، اما بازی هایی وجود داشته است که او آنها را از آتش بیرون می کشد، جایی که او سیو بر سیو بر سیو انجام می دهد. بنابراین جای تعجب است که تیم ها نمی گویند “می دانی، بیایید با یک دروازه بان شروع کنیم.” بیایید بیرون برویم و 50 تا 60 میلیون پوند خرج یک دروازه بان کنیم و اجازه دهیم آنها ثروت ما را تغییر دهند.”

https://www.empireofthekop.com/2023/01/12/ex-pl-striker-liverpool-admission/ منبع:

بیشتر بخوانید: (ویدئو) بیلی کومتیو در جریان شکست 4-2 لیورپول مقابل پاری سن ژرمن گلی خیره کننده از نیمه خود به ثمر رساند.

“[Alisson has been] کاملا ارزشش رو داشت،” بنت به talkSPORT (از طریق Rousing The Kop). وضعیت لیورپول در آنجا، کاریوس و مینیوله را داشتند. آنها دروازه بان های خوبی داشتند، دودک که قهرمان لیگ قهرمانان شد، البته پپه رینا، – دروازه بان خوبی. اما پس از آن مینیوله وارد شد، عملکرد خوبی نداشت، کاریوس – وحشتناک. بنابراین متوجه شدم، آنها آلیسون را به عنوان کسی که می تواند آنها را به سطح بعدی برساند شناسایی کردند.

ما مطمئناً معتقدیم که او بهترین دروازه‌بان جهان است و خوش شانس هستیم که او را در باشگاه داریم.

اگرچه اگر هر طرفی بخواهد طعم موفقیت را بچشد، قدرت شلیک در بالای زمین و کیفیت در وسط پارک ضروری است، ورود شماره 1 ما از رم در سال 2018 به عنوان یکی از بهترین خریدهای باشگاه شناخته می شود.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟