مهاجم مورد علاقه یحیی به پرسپولیس حمله کرد/ دروازه بان جنجالی به ورزشگاه آزادی بازگشت!/ استقلالی سابق هم درگیر است

حامد لک از جمله بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی قبل از شروع لیگ بیست و دوم از پرسپولیس جدا شد. لک پس از تمدید قرارداد اخیرش با سرخپوشان پایتخت تصمیم به جدایی گرفت اما امضای علیرضا بیرانوند دروازه بان باتجربه پرسپولیس را که فصل گذشته فراز و نشیب های خود را پشت سر گذاشت و نتوانست رضایت هواداران و کادرفنی پرسپولیس را جلب کند، از این تیم جدا شود. ازدحام، پایتخت سرخ رو باید جدا شود.

شاگردان محمد ربیعی پس از کسب پیروزی روحی در خانه مقابل تراکتور تبریز و تقویت گروه تیم های بالای جدول، اکنون با چالش سختی مقابل پرسپولیس روبرو هستند. فصل گذشته مسی موفق شد پرسپولیس را در بازی رفت در خانه متوقف کند اما در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند که با انگیزه جبران به تهران سفر کردند.شکست فصل گذشته و پرسپولیس را در جدول رده بندی پشت سر بگذارد.

حامد لک در روزی باید به مصاف تیم سابقش برود که غیبت هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی محسوس است و سعی می کند با ثبت ششمین کلین شیت شایستگی خود را به مربیان سابقش ثابت کند و بتواند با موفقیت از زمین مسابقه خارج شود. در یک دوئل معتبر .

خاص ترین روز سال برای حامد لک; بازگشت به آزادی

گادوین در بین گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط مهاجم پرسپولیس، منبع مهاجم نیجریه ای مس رفسنجان بود اما هیچ توافقی بین طرفین حاصل نشد و در نهایت این منبع با مس رفسنجان تمدید کرد. مهاجم باتجربه مسی که فصل گذشته موفق شد عنوان مستر گل لیگ برتر ایران را از آن خود کند، در فصل جدید هنوز نتوانسته درهای این رقابت ها را باز کند و عملکرد ضعیف او باعث شد تا در هفته های اخیر نیمکت نشین شود. و به عنوان جایگزین

آیا Origin طلسم علیه تیم مورد علاقه خود را خواهد شکست؟

مهاجم مورد علاقه یحیی به پرسپولیس حمله کرد/ دروازه بان جنجالی به ورزشگاه آزادی بازگشت!/ استقلالی سابق هم درگیر است

در هفته های اخیر فرشید باقری و میثم تیموری دو بازیکن سابق استقلال در ترکیب مس رفسنجان به تناوب با محمد ربیعی به میدان رفتند و این احتمال وجود دارد که در ترکیب اصلی مس ان حضور داشته باشند. سرخابی اول در پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم مورد علاقه یحیی به پرسپولیس حمله کرد/ دروازه بان جنجالی به ورزشگاه آزادی بازگشت!/ استقلالی سابق هم درگیر است

منشا با انگیزه درخشش و گلزنی راهی تهران شد و انگیزه زیادی دارد تا بتواند طلسم مقابل تیم سابقش را بشکند و بتواند مبنای پیروزی مس رفسنجان باشد و اولین گل خود را در لیگ بیست و دوم به ثمر برساند. . منشا در فصول اخیر و پس از جدایی از پرسپولیس با پیراهن استقلال، گل گهر و مس رفسنجان مقابل قرمزهای پایتخت به میدان رفت اما در گلزنی مقابل تیم سابقش ناکام ماند و امروز (پنجشنبه) به دنبال طلسم شکنی است. .

لک آمار جالبی برای مس رفسنجان به جا گذاشت و در 8 بازی اخیر موفق شد 5 کلین شیت کند و تنها 3 بار دروازه اش باز شد و در کورس رقابت مدعیان گلدن دستکش لیگ بیست و دوم با علیرضا بیرانوند قرار دارد.

مسی در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که 4 عنصر اصلی ترکیب این تیم را بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس تشکیل می دهند. میثم تیموری و فرشید باقری که معمولا پیراهن استقلال را می پوشند و گادوین منشا و حامد لک که در پرسپولیس بازی می کردند.