مهدوی: تیم مهدی تارتار را نباید دست کم گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی در یک نمایش برتر مقابل نفت مسجد سلیمان با چهار گل به برتری رسید تا جایگاه خوبی در جدول به دست آورد. آنها اکنون خود را برای دیدار مقابل ذوب آهن آماده می کنند و امیدوارند دست خالی این دیدار را ترک کنند.


سرویس خبر شماره: 1846478
12 می 1401 @ 12:53 بعد از ظهر |
64

0نقطه نظر

ما به بازیکنان نساجی اعتقاد کامل داریم

محمدرضا مهدوی، مدافع سابق تیم ملی و اکنون در کادر فنی تیم نساجی حمید مطهری درباره عملکرد قایم شهری در بازی هفته گذشته می گوید: خوشبختانه با دستورات کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم. برای رسیدن به یک پیروزی بزرگ خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و با برنامه ریزی ها و خنثی سازی تدابیر حریف، گل های زیر را هم به ثمر رساندیم. این پیروزی مطمئنا از بسیاری جهات به تیم کمک خواهد کرد.

وی در خصوص شرایط ورزشگاه قائم شهر وطنی برای میزبانی از این تیم گفت: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا ورزشگاه شهید وطنی به شرایط مطلوب برسد و شاهد حضور هواداران نساجی در مسابقات این تیم باشیم. حضور آنها نقطه قوت بزرگی برای تیم است و نساجی را همیشه هوادارانش می شناسند و امیدوارم بتوانیم با حمایت های لازم آنها را راضی کنیم.

مهدوی درباره بازی حساس این تیم مقابل ذوب آهن گفت: تیم های مهدی تارتار همیشه عملکرد خوبی دارند. ذوب آهن هم از بازیکنان جوان خوبی بهره می برد و اگر بخواهیم این تیم را دست کم بگیریم با مشکل مواجه می شویم. ما در هر بازی برای نتیجه گیری وارد زمین می شویم نه در این بازی و به بازیکنان خود اعتماد کامل داریم و مطمئنیم در آینده نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی سرمربی نساجی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجد سلیمان، امیدوار است آنها نیز در دیدار مقابل ذوب آهن نتیجه خوبی کسب کنند.

مهدوی: تیم مهدی تارتار را نباید دست کم گرفت

سرمربی نساجی با قدردانی از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد که با اعضای قدیمی تیم تیم منسجمی را تشکیل داده اند. نساجی از ابتدای فصل نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشته که نتیجه آن را در دو بازی مقابل مس و نفت مسجد سلیمان شاهد بودیم. ما در آن دو بازی 6 گل زدیم.