مهدوی: ساپینتو مشکل بزرگی در فوتبال ایران بود

مدافع سابق فوتبال ایران درباره عملکرد مدافعان میانی دو تیم گفت: یحیی گل محمدی با حضور علیرضا بیرانوند، گلسیانی و پورعلیگنجی توانست مثلث قدرتمندی را تشکیل دهد و مقابل حسینی پارسال و امسال نشان داد که یکی از دروازه بانان خوب ماست و عارف غلامی هم یکی از بازیکنانی بود که توانست. خط دفاع استقلال را هدایت کند اما در مجموع برتری مثلث دفاعی پرسپولیس به نفع حریف است.

وی سپس به عملکرد استقلال در دربی اشاره کرد و گفت: استقلال در فصل گذشته فوتبال معقول و خوبی ارائه داد و در خط حمله اول شد و در بحث فنی جای تقدیر از آقای ساپینتو است. این تیم شرایط بسیار سختی داشت و ساپینتو توانست از نظر فنی تیم را تقویت کند اما از طرفی از نظر رفتاری مشکل بزرگی در فوتبال ما بود که خدا را شکر با درایت لیدرها حل شد. .

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال معتقد است که ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی پوشان در این فصل بوده است.

مهدوی: ساپینتو مشکل بزرگی در فوتبال ایران بود

وی با اشاره به اینکه تنها مقصر ناکامی استقلال ساپینتو سرمربی این تیم است، گفت: من هیچ کس را به جز آقای ساپینتو مقصر نمی دانم. آنها در چند مسابقه استقلال را نابود کردند و اتفاقاتی در فوتبال به وجود آوردند که از نظر اخلاقی و رفتار حرفه ای منسوخ شده است. این عادلانه نیست که بچه ها بخواهند قرعه کشی را از آنها یاد بگیرند. کار او بسیار ضعیف انجام شده بود و اگر استقلال این فوتبال را در آرامش بازی می کرد در کل شرایط تغییر می کرد.

1882611

پیشکسوت سرخپوشان با تمجید از عملکرد فنی استقلال گفت: اگر واقع بین باشیم استقلال فوتبال بازی می کرد و حمله می کرد و پرسپولیس گل می زد و دلیل این اتفاقات هم رفتار آقای ساپینتو بود. او تیم استقلال را تحت فشارهای جبران ناپذیری قرار داده بود. واقعا متاسفم که او در زمانی تیم را نابود کرد که می توانست بر اعصاب خود مسلط باشد و تیم را مدیریت کند. تنها مشکل استقلال ساپینتو بود.


سرویس خبر شماره: 1941602
12 ژوئن 1402 در 8:18 ب.ظ
5K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

استقلال حمله کرد و پرسپولیس گل زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا مهدوی مدافع سابق سرخ ها در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی و پیروزی سرخ ها در این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: ابتدا به پرسپولیسی ها، هواداران، تبریک می گویم. کادر فنی، بازیکنان، پزشکان و تدارکات. همه زحمت کشیدند و ثابت کردند که پرسپولیس امسال مقابل حریفانی چون سپاهان، استقلال، تراکتور، گل گهر و دیگر تیم های قدرتمند لیگ سنگ تمام گذاشت. تیم امسال اقتداری نشان داد که پرچم قرمز را بالا نگه داشت. یحیی گل محمدی توانست خیلی از مربیان را بخواباند و باید به او تبریک گفت و تشویق شود.

وی با تمجید از کادر فنی پرسپولیس گفت: نیمکت نشینی تیم پرسپولیس از کریم باقری به دستیاران و از دستیاران به یحیی گل محمدی منتقل می شود. درست است که یحیی گل محمدی چندین بار عصبانی شد اما تیمش آنقدر آرامش داشت که موفق شد یک گل بزند. به نظر من حضور یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی که از بزرگان فوتبال هستند تاثیر زیادی در موفقیت این تیم داشت و به قول معروف همین سه نفر کافی است!

مهدوی خاطرنشان کرد: چند وقفه در دربی رخ داد که شامل بدحجابی و بدرفتاری بود که متاسفانه فقط از طرف آقای ساپینتو بود. یحیی مربی بسیار آرام، فنی و با اخلاقی است، اما نمی دانم آقای ساپینتو در مورد فوتبال ما چه فکری کرده که این امکان را فراهم کرده است. برای ساپینتو متاسفم، آنها تیم استقلال بزرگ و پرافتخاری داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

مهدوی در پایان درباره شایعات پیرامون جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: در شرایط فعلی تیم های ثروتمند می توانند یحیی گل محمدی و حتی بسیاری از مربیان مطرح دنیا را جذب کنند، اما مدیران فهیم پرسپولیس باید درایت بیشتری داشته باشند. یحیی زحمت کشید و این تیم را قهرمان کرد و حالا عزیزان باید از او محافظت کنند. در یک کلام می گویم یحیی امسال در پرسپولیس منفجر می شود!



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به اینکه به نظر او ستاره دربی 111 کدام بازیکن بود، گفت: اگر از بازیکنی نام ببرم به بازیکنان دیگر بی احترامی کرده ام. به نظر من این بازی یک ستاره داشت و آن تیم پرسپولیس بود. این تیم در آینده ارزش خود را در ایران و آسیا نشان خواهد داد.