مهدوی کیا در متن دو استعفای یحیی گل محمدی!

مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی تجربه جام جهانی 2004، صعود به جام جهانی 2006 و حضور در جام جهانی آلمان را دارند اما تصویری که در ذهن بسیاری از هواداران فوتبال باقی مانده متعلق به یک رویداد باشگاهی است. وقتی یحیی در بحبوحه فصل 91-92 به عنوان سرمربی جدید و جوان پرسپولیس، مهدوی کیا، کاپیتان وقت سفید، در لیست مازاد قرار گرفت و سپس در پایان سال در یک برنامه تلویزیونی، گل محمدی دچار مشکل شد. فشار شدید هواداران با صحبت ها و اشک های مهدوی کیا. .

لحظاتی پس از صحبت های مهدوی کیا که انتظار پاسخ بهتر از سرمربی این تیم را داشت، یحیی گل محمدی وارد دستور کار شد و اولین استعفای خود را از سرمربیگری پرسپولیس انجام داد. اتفاقی که در دوره دوم تمرین یحیی در پرسپولیس رخ داد، چندین بار تکرار شد، از جمله آخرین مورد بعد از شهرآورد در پایتخت و در اینستاگرام که البته ناکام ماند و او دوباره روی نیمکت تیمش برگشت تا پرسپولیس را مقابل مهدوی کیا هدایت کند. . جالب اینجاست که مهدوی کیا سوژه اولین استعفای یحیی از پرسپولیس بود و حالا پس از آخرین استعفا تبدیل به اولین حریف او شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همزمان با دیدار تیم های ملی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، تیم امید ایران در دیداری به مصاف پرسپولیس رفت که پخش نشد. زنده. این دومین بازی دوستانه شاگردان مهدی مهدوی کیا در اردوی تهران و همچنین اولین بازی پرسپولیس در سال جدید خورشیدی بود. این دیدار با حضور یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا جذابیت بیشتری داشت و خبرنگاران ورزشی را به اردوی تیم ملی کشاند.

تقابل مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی فراتر از یک بازی تدارکاتی و دوستانه بود.

اما این دو چهره مورد قدردانی هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند که ماجراهای قبلی را فراموش کرده و به دنبال انجام رسالت فعلی خود بوده اند و نکته مثبت دو بازی دوستانه تیم المپیک تماشایی و نتایج امیدوارکننده در نقش مهدی مهدوی کیا بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پرسپولیس هم مثل هر تیم بزرگ دیگری پستی است که خواستگاران زیادی دارد و تقابل آنها با این تیم همیشه جذاب است. حال اگر پایان تمرینات حریف با سرمربی فعلی پرسپولیس پیوند بخورد طبیعتا این جذابیت بیشتر و بیشتر می شود و شاید به همین دلیل اتفاقات این دیدار دوستانه در فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

حتی اگر نتیجه بازی دوستانه چندان مهم نباشد، اما برای پرسپولیس و به خصوص مقابل مهدی مهدوی، طبیعتا این نتیجه مهمتر از سایر دیدارهای تدارکاتی است. اگرچه یحیی شاید در این بازی دستاوردهای خود را داشت و می توانست تیمش را محک بزند، اما باخت به مهدوی کیا چیزی نیست که برایش مهم باشد. به خصوص تا بازی دوستانه بعدی هیچ شانسی برای برد وجود نخواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1817340 |
10 فروردين 1401 ساعت 15:51 |
10,781 |

0نظرات

سایه چراغ های بازی تدارکاتی همزمان با ایران و لبنان

از طرفی مربیگری دو ستاره سابق فوتبال ایران که فراز و نشیب های زیادی در تیم ملی داشتند همیشه دیدنی است. به خصوص دو چهره آرامی که حالا به عنوان سرمربی تیمشان را با حرص زیاد از لبه خط هدایت می کنند و امتیاز را به جوان ترها می دهند.

هافبک راست و کاپیتان سابق تیم ملی که 7 سال از یحیی گل محمدی کوچکتر است و پس از چند سال مربیگری در هامبورگ و فعالیت در آکادمی این تیم و همچنین ایجاد اف سی کیا، وارد عرصه جدی و جدی شد. کار حرفه ای در سطح اول فوتبال آسیا. ، پس از شکست نساجی با پنج گل، پرسپولیس را نیز شکست داد. آنها سه بار دروازه را باز کردند و یک بار دیگر این فرصت را پیدا کردند که از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کنند.