مهدوی کیا ستاره های زیر 23 سال را جذب می کند

این اتفاق در چند روز آینده رخ خواهد داد و پیش بینی می شود محمد خدا بنده لو – سبحان خاقانی – علیرضا رضایی – امیرحسین حسین زاده – و … در چند روز آینده و در جریان بازی دوستانه امید به اردوی تیم امید دعوت شوند. تیم نساجی و پرسپولیس در تیم مهدی مهدوی کیا به میدان خواهند رفت. البته محمد خدا بنده لو بدون اینکه خبری در رسانه ها منتشر شود در اردوی تیم امی حضور داشت. سرمربی تیم امید پیش از این گفته بود که تنها با بازیکنان زیر 21 سال به مسابقات تاشکند می رود اما پس از برگزاری تمرینات روزهای اخیر به این نتیجه رسید که این تیم باید با چند بازیکن زیر 23 سال ترکیب شود. ، در غیر این صورت تیم امید نتیجه گیری می کند شکست است و ممکن است برای دور بعدی مسابقات بر روی تیم امید تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او پیش از سال نو و همچنین در اردوی اخیر اکثر بازیکنان متولد 80 و 81 را به اردوی تیم امید به اردوی تیم امید دعوت کرد زیرا این بازیکنان قادر به حضور در دوره بعدی زیر آسیا هستند. دور قهرمانی 23 تیم امید در راه المپیک بعدی تیم امید را همراهی می کند اما بازیکنان زیر 23 سال نمی توانند در تیم زیر 23 سال بازی کنند. امید فقط در خرداد در تاشکند است و بعد از این بازی باید با امید خداحافظی کند. تیم این بازیکنان متولد 78 و 79 هستند.


سرویس خبر شماره: 1816620 |
04 فروردين 1401 ساعت 17:08 |
353 امتیاز خبر|

0نظرات

لازم به ذکر است بازی های تاشکند تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود اما در دوره بعدی که دو سال بعد برگزار می شود، تیم های منتخب راهی المپیک خواهند شد. در دوره بعدی متولدین 1379/10/11 به بالا می توانند برای تیم امید بازی کنند اما در مسابقات تاشکند بازیکنان متولد 1377/10/11 به بالا می توانند برای تیم امید به میدان بروند. این بازیکنان بعد از دیدارهای تاشکند باید با تیم امید خداحافظی کنند. نمی توان انکار کرد که حضور این بازیکنان به جمع بندی تیم امید در تاشکند کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد مهدی مهدوی کیا چند بازیکن زیر 23 سال را برای دیدار دوستانه با نساجی و پرسپولیس هفته آینده به اردوی تیم امید دعوت کند.