مهدی طارمی را 3 نفر برگرداندیم/ من خبرچین پرسپولیسی نبودم!


کمال صغنیا سال ها در پرسپولیس بازی کرد اما در نهایت از آن تیم جدا شد و حالا بازیکن ذوب آهن محسوب می شود.

سرگاه نیا در تاریخ 31 اردیبهشت 1398 در گفت و گوی اختصاصی با خبروزی، مسائل خاصی را در مورد پرسپولیس فاش کرد. با هم خلاصه سخنان او را می خوانیم:

  • زمانی که بازیکن تیم ملی امید بودم، علی دایی به من پیشنهاد کرد که پرسپولیسی شوم اما در آن زمان شرایط حضور در این تیم را نداشتم و در نهایت در لیگ پانزدهم به آرزوی خود رسیدم. از پوشیدن پیراهن پرسپولیس من از بچگی پرسپولیسی بودم و به تمرینات این تیم می رفتم. یادم می آید پرسپولیس پیراهنی داشت که روی آن تبلیغات آیووا چاپ شده بود. آنقدر گریه کردم که مادرم این پیراهن را از شنبه بازار محله ما یافت آباد برایم خرید.
  • برانکو به نوعی سرمربی، سرپرست و مدیرعامل پرسپولیس بود چون رابطه خوبی با بازیکنان داشت. حیف که او را از دست دادیم. پس از فینال جام حذفی در سال 2018، چیزهای زیادی در مورد او شنیدیم. پرسپولیس در یک مقطعی خیانت کرد; ما بازیکن بودیم و همه چیز را از درون تیم حس می کردیم. ایرج عرب با شکست برونکو پرسپولیس را زد.
  • اگر کتفم آسیب نمی دید در جام جهانی 2018 روسیه شرکت می کردم. البته واقعاً آزاردهنده است چون هرکس مرا می بیند از من در مورد شانه ام می پرسد!
  • وقتی حتی دو ماه به دلیل مصدومیت به تمرین پرسپولیس نرفتم، این شایعه را برایم پخش کردند که من مخبر پرسپولیس هستم و این خبر را به باشگاه می‌آورم، اما بعداً مشخص شد که این حرف‌ها صحت ندارد. . و من مخبر پرسپولیس نیستم. حتی کالدرون به من گفت درگیر این مسائل نشو چون به تو اعتماد دارم.
  • هیچ باندی در تخت جمشید نبود. زمانی که در ترکیه برای مهدی طارمی مشکلی پیش آمد، با فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان تلاش کردیم تا او را برگردانیم و او را به پرسپولیس برگردانیم. با مهدی در اردوی اوکراین آنلاین صحبت کردیم و حرف های او را به برانکو منتقل کردیم. این کار را کردیم تا طارمی برگشت.
  • بازیکنی که در فصل اول با قراردادی کمتر از یک میلیارد تومان وارد پرسپولیس شده بود به یکباره قراردادی به ارزش ۷ میلیارد تومان امضا کرد! چه کسی باید به این مشکلات پایان دهد؟
  • پیشنهاد 600 هزار یورویی از ترکیه دریافت کردم اما در پرسپولیس ماندم.

مصاحبه ناموفق بود



سرویس داخلی اخبار فوتبال