مهدی علی: دیدار با فولاد تعیین کننده است

مهدی علی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه مثبت بگیریم و هدفمان هم مشخص است، کسب مجوز برای صعود به مرحله حذفی است.

وی با اشاره به اینکه تیمش در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت، گفت: تیم شباب الاهلی آمادگی کامل برای این بازی دارد. از بازیکنانم خواستم با آرامش و تمرکز بر تلاش بدنی خود کنترل کنند. از آنها خواستم آرام و متمرکز بمانند.

این مربی گفت که به شاگردانش گفته است که توپ را حفظ کنند و در میانه زمین آن را از دست ندهند و این نشان می دهد که آنها پس از رویارویی با فولاد در بازی اول، تیم ایران را به خوبی می شناسند.

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی قبل از بازی در نشست خبری حاضر شد. وی این دیدار را برای تیمش تعیین کننده دانست و بر لزوم کسب نتیجه مثبت برای صعود به دور بعد بدون انتظار برای دیدن نتایج سایر گروه ها تاکید کرد.

سرمربی شباب الاهلی گفت: به دنبال صعود هستیم و منتظر نتایج سایر تیم ها نخواهیم بود.

سرمربی شباب الاهلی افزود: تیم ما گروهی از بازیکنان باتجربه دارد و آنها می دانند چگونه با فشار مسابقه کنار بیایند.

او گفت: این آخرین بازی ما در گروه است و می دانیم که از این بازی چه انتظاری داریم. ما سخت دفاع می کنیم و برای گلزنی حمله می کنیم. ما به دنبال بلیت دور بعدی هستیم و منتظر نتایج سایر تیم ها نخواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821392 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 19:32 |
2,353 امتیاز خبر|

0نظرات

می خواهیم بلیط صعود را خودمان رزرو کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های فوتبال شباب الاهلی و فولاد فردا شب در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. اماراتی ها برای صعود به دور بعد نیاز به امتیاز دارند و فولاد به دنبال تثبیت امتیاز خود و صعود به عنوان تیم اول گروه است.