مهدی قیدی خواهان بازگشت به استقلال است/ اسپانسر باشگاه چراغ سبز نشان داده است



مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی «شب های فوتبالی» به موضوعات مختلفی از کوچک ترین تا بزرگترین اتفاقات باشگاهی ماه های اخیر پرداخت.

بحث بازگشت مهدی قیدی یکی از اهداف مهم علی خطیر در پروژه های این مدیر جدید باشگاه استقلال است.

از منابع نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال مطلع شدیم که از هم اکنون در نظر دارند در صورت امکان مهدی قیدی را در پایان فصل جاری لیگ برتر به استقلال بازگردانند. ظاهرا مذاکراتی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش صورت گرفته است تا در صورت امکان، مقدمات انتقال قرضی قیدی به استقلال از ماه های پایانی لیگ برتر فصل جاری امارات فراهم شود.

شنیده ها حاکی از آن است که جواد نکونام نیز از این موضوع مطلع بوده و از این موضوع استقبال کرده است اما همه چیز به شرایط مالی باشگاه استقلال، حمایت اسپانسر جدید این گروه و تمایل مهدی قیدی برای بازگشت به استقلال بستگی دارد.

گفته می شود اسپانسر جدید استقلال اعلام کرده که برای حل این موضوع آماده است و ظاهرا مشکلی از سوی علی خیر و اسپانسرش وجود ندارد. قیدی بارها از تمایل خود برای ادامه فوتبال در استقلال ابراز کرده بود.

با شروع لیگ برتر بیست و دوم، مهدی قیدی با انتقال قرضی از باشگاه شباب الاهلی به استقلال بازگشت اما در پایان فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و پیشنهادات بهتر سایر تیم های اماراتی، قیدی در نهایت به اتحاد پیوست. باشگاه کلبا که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال