مهدی قیدی و پایان اعتماد استقلال نزدیک است

مهدی قائدی این فصل، مهدی قائدی دوران استراماچونی و فرهاد مجیدی نیست. بازیکنی که در خط حمله استقلال در کنار شیخ دیاباته اشتیاق زیادی به گلزنی داشت و در هر بازی یا روی پاس گل شیخ دیابته گل می زد و یا به این مهاجم بزرگ پاس گل می داد. در فصلی که شیخ آقای گل شد و مهدی قیدی آقای گل پاس. باور کردنی نیست 16 بازی و فقط یک گل!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل از بازی های لیگ برتر از جمله بازی مقابل نساجی در سوپرجام که مهدی قیدی تنها یک بار برای استقلال گلزنی کرد، گذشت. اگر باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم چنین عملکردی را از مهدی قیدی پیش بینی می کردند، برای جذب مجدد او اقدامی نمی کردند، به خصوص اینکه توافق نامه باشگاه شباب الاهلی بار مالی زیادی را برای استقلال به همراه داشته است. بار مالی که هنوز بر دوش باشگاه استقلال قرار نگرفته و می تواند به شکایت این باشگاه اماراتی استقلال منجر شود.

این در حالی است که مهدی قیدی تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2022 را از دست داد و کارلوس کی روش او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد اما از قرار دادن او در لیست انتخابی جام جهانی 2022 خودداری کرد و این تجربه را از دست داد. حضور در این تورنمنت مهم نه به خاطر جوانی اش، بلکه به خاطر کیفیت فنی اش.

مهدی قائدی دلیل این افت را بهتر از ما می داند. مثل قبل فوتبال بازی نمی کند و اگر بخواهد به گذشته برنگردد، مثل شباب الاهلی و تیم ملی برای همیشه اعتماد استقلال را از دست می دهد.

1788924



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1863316
17 ژانویه 1401 در 09:41
4.4K |

0نقطه نظر

مثل شباب الاهلی – مثل تیم ملی

مهدی قیدی که آقای گل شد در بازی دیروز تراکتورسازی در موقعیت هایی که قرار داشت اصلا هم تیمی هایش را ندید و سعی کرد به سمت دروازه حریف شوت کند اما موفق نشد. این اولین شکست یکی دو ساله مهدی قائدی نیست. او پس از یک فصل رویایی در استقلال در دوران استراماجونی و فرهاد مجیدی به شباب الاهلی امارات رفت تا با درخشش در آن تیم مورد توجه تیم های بزرگتر و حتی اروپایی قرار بگیرد اما نتوانست ثابت کند. خودش در این تیم تیم و در نهایت مجبور شد به تیم آبی بازگردد. روزهایی که مهدی علی، مربی ایرانی الاصل شباب الاهلی مهدی قیدی را نیمکت نشین کرد، مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت، اما قطعا برای تصمیمش دلیل داشت و دلیلش به همه ثابت شده است. امروز. سرمربی جدید شباب مهدی قیدی را نخواست و در نهایت این بازیکن به درخواست استقلال دوباره پیراهن آبی را بر تن کرد یعنی بازگشت. با نگاهی به گذشته، اگر مهدی قیدی درخشش در استقلال را می‌شناخت، می‌توانست جایگاه از دست رفته‌اش را پس بگیرد، اما با یک گل در 16 بازی، رسیدن به این هدف اگر نگوییم غیرممکن، دشوار است.

مهدی قیدی سومین ناکامی را در یکی دو سال اخیر تجربه می کند و در صورت ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.

مهدی قیدی و پایان اعتماد استقلال نزدیک است