مهره استقلالی کی روش برای جام 2022 آماده است (تصویر)

روزبه چشمی که چهار سال پیش از کی روش لقب مدرن ترین مدافع میانی ایران را دریافت کرد، حالا در پست جدیدی به سرمربی پرتغالی پیوسته و با توجه به اینکه در استقلال به عنوان یک هافبک دفاعی استفاده می شود، بعید نیست. که او در پستی متفاوت در تیم ملی بازی خواهد کرد. برای بازی چهار سال پیش

این بازیکن که در دوره قبلی کی روش در ایران یکی از مهره های مورد اعتماد او بود، در اولین بازی تیم ملی در جام جهانی 2018 مقابل مراکش 90 دقیقه بازی کرد و در پیروزی یک بر صفر ایران عملکرد خوبی داشت. ، اکنون به اردوها بازگشته است، او دعوت شده و سعی می کند جزئی از مسافران قطر باشد.


سرویس خبر شماره: 1848502
24 اکتبر 1401 در 03:48 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی یکی از شگفتی های کارلوس کی روش است که لیست جدید خود را برای شرکت در تمرینات آماده سازی و ریکاوری در هفته های منتهی به جام جهانی اعلام می کند. او با انگیزه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان در IFMARK کار می کند تا دوباره در لیست نهایی قرار بگیرد.

کاپیتان دوم استقلال که فصل خوبی را زیر نظر ساپینتو پشت سر گذاشته و در خط هافبک نیز بازیکن ثابت این تیم بوده است برای دومین هفته متوالی در محل تمرین و ریکاوری حضور یافت.تیم ایران در ایفمارک برای ورود به جو اردوی ملی از نظر شرایط روحی و فنی زیر نظر دستیاران کی روش از نزدیک تمرین کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک استقلالی ها قرار است با حضور در اردوی تیم ملی دومین جام جهانی را تجربه کند.

مهره استقلالی کی روش برای جام 2022 آماده است (تصویر)