مهمانی باشکوه در ناپل برای استقبال از قهرمانان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه دیگو مارادونای ناپولی امشب پیش از آغاز رویارویی ناپولی مقابل فیورنتینا در هفته سی و چهارم سری آ شاهد جشن گرفتن ناپولی به عنوان اولین قهرمان این فصل بود.

هواداران آتزوری موزاییکی به شکل پرچم ایتالیا روی سکوها ایجاد کردند که شماره 3 در وسط آن قرار داشت تا سومین اسکودتو تیمشان را نشان دهد. در کنار این طرح موزاییک بنری بود که روی آن نوشته شده بود: «ما مردمی که زیر آسمان آبی و دریای آبی به دنیا آمده ایم، حق داریم رویاپردازی کنیم. از شما ممنونم که به ما و کسانی که دیگر اینجا نیستند یک روز دادید تا امروز را ببینیم.

1872535
1872536

ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است، با مراسم نورافشانی و تونل افتخار بازیکنان این تیم در ورزشگاه دیگو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ استقبال کرد.

مهمانی باشکوه در ناپل برای استقبال از قهرمانان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1936017
17 مه 1402 @ 8:02 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

باشگاه ناپلی مراسم استقبال باشکوهی را از بازیکنان خود تدارک دیده بود که با ایجاد طرح موزاییکی خاص توسط تماشاگران حاضر در سکوها و همچنین مراسم نورافشانی در زمین در چمن همراه بود. بازیکنان فیورنتینا در این جشن شرکت کردند و با ورود بازیکنان ناپولی تونل افتخاری برای آنها ایجاد کردند تا قهرمانی را به آنها تبریک بگویند.

1872532
1872533

ناپولی پنجشنبه شب در بازی خارج از خانه مقابل اودینزه قهرمانی خود را قطعی کرد. هواداران ناپولی که نتوانستند در آن روز قهرمانی را با بازیکنان خود جشن بگیرند، امشب ورزشگاه مارادونا را پر کردند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند.

1872534

بنر دیگری روی سکوی دیگری در ورزشگاه نصب شد. روی این بنر نوشته شده بود: “ناپل اکنون بی پایان از شما جشن می گیرد”.



مجله اخبار فوتبال خارجی