مهمان ویژه تمرین تیم ملی; یک ستاره تاریخی

فراموش نکنید که خداداد نه تنها یک بار راه ایران را برای صعود به جام جهانی 1998 هموار کرد، بلکه تاثیر انکارناپذیری در دومین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی 2006 در مرحله اول مقدماتی داشت؛ اما در نهایت خداداد در اولین دوره مقدماتی حضور داشت. جایی که تساوی ایران مقابل قطر با تعویض دیرهنگام این چهره برجسته فوتبال ایران باز شد.

عکس هایی که فرشاد عباسی، عکاس باتجربه فدراسیون از خداداد ملی پوش گرفته است، او را در حال خوشگذرانی و خندیدن با تیم ملی فوتبال ایران نشان می دهد. عزیزی با پایان کارش در ورزشگاه امام رضا(ع)، روبوسی مفصلی با کریم باقری، دوست و همراهش و یکی از ستاره های اصلی ایران برای رسیدن به جام جهانی 98 داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آرامش اردوی تیم ملی فوتبال ایران در مشهد، انتظار می رفت خداداد عزیزی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشد که این اتفاق رخ داد و او امروز با حسین بادامکی و رضا ناصحی دو نفره دیدار کرد. بازیکنان سابق فوتبال مشهد که در تمرین تیم ملی حضور یافتند و مورد استقبال گرم سرمربی تیم ملی و سرپرست فدراسیون قرار گرفتند.

نسلی که خداداد از آنجا آمد، نسلی با کیفیت و درخشان بود و شاید اگر در خلوت از آنها بپرسید، خود را بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران بدانند. در این زمینه البته قضاوت همیشه بر عهده هواداران و کارشناسان است.

خداداد که مثل همیشه با انرژی زیاد در چنین مواقعی حضور دارد، گفت و گوی جالبی با دوربین فدراسیون فوتبال داشت و از ملی پوشان ایران خواست تا از تیم ملی حمایت کنند.

حضور خداداد عزیزی در تمرین امروز تیم ملی از اتفاقات ویژه آخرین دوره فنی ملی پوشان قبل از بازی در لبنان بود.


سرویس خبر شماره: 1817101 |
08 فروردين 1401 ساعت 22:39 |
2,822 امتیاز خبر|

2نظرات