مهم ترین تصمیم قلانوی

نکته ای که دعوت نشدن کریم انصاری فرد را بیشتر اهمیت می دهد این است که به جای او شهریار مغانلویی به تیم ملی دعوت شد که بهترین گلزن لیگ برتر ایران است و در سال های اخیر در بهترین فرم خود قرار دارد. او حالا با مهدی طارمی و سردار آزمون مثلث هجومی تیم ملی را تشکیل داده و شاید این ترکیب اولویت اول سرمربی تیم ملی برای جام ملت های آسیا باشد.

نکته مهم این است که شاید با رفتن کی روش که علاقه زیادی به دعوت از بازیکنان لژیونر داشت، حالا انصاریفرد هم تابستان امسال تصمیم جدیدی می گیرد تا وارد رقابت های سهمیه سوم یا چهارم خط حمله تیم ملی شود و بیاید. به لیگ برتر خلیج فارس. البته این شایعه در تمام این سال ها پیرامون مهاجم 32 ساله اومونیا وجود داشت و هرگز به نتیجه نرسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب در مورد غیبت انصاری فرد این است که به نظر می رسد او در پایان دوران حضور دراگان اسکوچیچ از لیست بازیکنان منتخب این سرمربی کروات کنار گذاشته شده و احتمالاً در لیست 26 نفره جام جهانی قرار نگرفته است، اما بازگشت پرتغالی، او عنوان چهره مورد اعتماد خود را نیز دارد، او نقش کاپیتانی را از سر گرفت و دقایق مهمی را در جام جهانی سپری کرد.

1769636

مهم ترین بازمانده لیست اول امیر قلعه نویی کسی نیست جز کریم انصاری فرد. بازیکنی که از سال 2018 در اردوهای تیم ملی حضور ثابتی داشته و سه جام جهانی در سال های 2014، 2018 و 2022 را با کارلوس کی روش پشت سر گذاشته و در سه جام ملت های آسیا نیز حضور داشته است. او به عنوان بازیکن سایپا، پرسپولیس، تراکتور، اوساسونا و … بلیت حضور در تیم ملی را گرفت و حتی اخیرا به عنوان مهاجم لیگ قبرس به تیم کی روش پیوست اما حالا نامش را نمی بیند. لیست سرمربی جدید

کریم در آن سال ها 96 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد. اگر چهار بار دیگر موفق به انجام این کار شود، فرصت حضور در کمپین ریاست فدراسیون فوتبال را خواهد داشت. اما اگر دوباره به تیم ملی دعوت نشود، از انجام ندادن این چهار بازی پشیمان خواهد شد زیرا وارد باشگاه صدها ملی پوش ایرانی نخواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1896331
27 مارس 1401 در 00:26
2.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کریم از خط رفت، شهریار آمد.

تغییر نظم حمله تیم ملی ایران شاید مهمترین تصمیمی باشد که امیر قلانویی در فهرست تیمش گرفته است.

مهم ترین تصمیم قلانوی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعاتی از اعلام لیست 32 نفره تیم ملی ایران می گذرد. لیستی که البته با اضافه شدن 4 بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال، عملاً به 36 نفر رسیده است تا اهالی فوتبال به زودی به تصویر مورد نظر امیر قلانویی از تیم ملی پی ببرند. حالا شاید ورود افراد خارج از این افراد به اردو و رسیدن به اردوی تیم ملی حتی برای اردوی خرداد کمی سخت باشد و شاید به همین دلیل نبود این لیست برای افراد باقی مانده ناراحت کننده باشد.

اگرچه او هرگز در جام جهانی به عنوان بازیکن تعویضی بازی نکرد، اما در دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و به همین دلیل نام این پیشکسوت ایرانی در مهمترین رویداد بین المللی مطرح شد. با این حال شاید قابل پیش بینی بود که جانشین کی روش به دعوت کریم با تردید برخورد کند و همین اتفاق افتاد.