مهم نیست انگلیس باشم یا نه!


کد اطلاعات: 2052749
14 جولای 1403 در 10:42 ب.ظ.
1.9 هزار |

0نقطه نظر

کانر گالاگر:

کانر گالاگر ستاره تیم ملی انگلیس می گوید موفقیت تیم مهمتر از بازی او در ترکیب این تیم است.

مهم نیست انگلیس باشم یا نه!

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی انگلیس روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف سوئیس می رود که شاگردان گرت ساوت گیت تاکنون عملکرد امیدوارکننده ای نداشته اند اما حالا امیدوارند بتوانند از مسیری برای رسیدن به این مرحله عبور کنند. نیمه نهایی با عملکرد عالی دو روز مانده به شروع این مسابقه، کانر گالاگر در مصاحبه ای از شرایط خود و تیمش صحبت کرد.

گالاگر درباره غیبت مارک گوهی در بازی سوئیس گفت: “چند ساعت پیش داشتم با او صحبت می کردم. او گفت که خیلی ناراحت است که این مسابقه را از دست داده است. او گفت واقعاً باعث استرس او شده است.” و زمانی که به مرحله بعدی برویم، شما برمی گردید.’

گالاگر ادامه داد: “این واقعاً او را آزمایش کرده است. او تا اینجای کار در این تورنمنت فوق العاده بوده است و من اصلاً تعجب نمی کنم. من همیشه گفته ام که او چقدر خوب است و حتی بهتر خواهد شد. “من واقعاً خوشحالم که او این را بدست آورد فرصت در یک صحنه بزرگ و او تا کنون به خوبی از آن استفاده کرده است.”

2050487

این بازیکن درباره احساس بازی نکردن در تیم ملی نیز گفت: بدیهی است که این احساس خوبی نیست مهم نیست که من نمی توانم آنقدر که دوست دارم بازی کنم، ما فقط می خواهیم تیم موفق شود و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.”

گالاگر در مورد عدم فیکس خود در بازی اسلواکی گفت: نکته مهم در مورد مربی این است که او قبل از اینکه تیم را معرفی کند به من گفت، بنابراین من آن را می دانستم و مشکلی نبود. “بدیهی است که شما می خواهید بهترین بازی ممکن را انجام دهید، اما من کاملا درک می کنم.”

گالاگر سپس در مورد عملکرد قوی در وقت اضافه دوم مقابل اسلواکی گفت: “من واقعاً فقط دویدم!” چیز دیگری نبود. مربی من و آذری کنسا را ​​به مسابقه آورد تا کمی ثبات و کنترل داشته باشیم و سعی کنیم بازی را به پایان برسانیم. واضح است که از آمدنم بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را برای حفظ پیروزی انجام دادم. خوشبختانه ما موفق شدیم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی