مهندس ابراهیمی در محدوده 4 گله الوکره

الوکره با عملکرد موثر هافبک ایرانی خود توانست مقابل ام صلال به برتری برسد.

هافبک تیم الوکره ایران که با گردش توپ و خط کشی نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، در دقیقه 29 توپ را به زیبایی از میانه زمین به سمت چپ ارسال کرد و خالد شراب صاحب توپ شد. دالا گلسون گل زد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

پاس زمینی تماشایی امید ابراهیمی در سمت چپ زمین، زمینه ساز گل سوم الوکره شد. جایی که مدافع میانی چپ این تیم با ضربه سر پرتاب گلسون به دروازه چسبید

الوکره بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 روی توپ ارسالی از سمت چپ زمین و خطای مدافعان ام صلال در دفاع از توپ، محمد بن یاتو گل اول را به ثمر رساند و توپ را از آن خود کرد. برتری نسبت به حریف خود .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ادامه هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مانند همیشه در ترکیب اصلی خود در اختیار داشت، عصر امروز در ورزشگاه الثمامه به مصاف ام صلال رتبه دهمی رفت. ساعت 9:05 بعد از ظهر

امید ابراهیمی که در هفته اول لیگ ستارگان مقابل الدیل یک پنالتی گرفت و آن را به گل تبدیل کرد و در دومین دیدار فصل نیز مقابل الغرافه پاس گل داد، امشب در نوزدهم پاس گل داد. وی در دقیقه با نفوذ به عمق محوطه جریمه ام صلال به سمت محمد بن یاتو فرستاد و این بازیکن را در موقعیت شوت زنی قرار داد و ضربه او پس از برخورد به مدافع حریف تبدیل به گل شد.

امید ابراهیمی با یک پاس رو به جلو، پشت محوطه جریمه توپ را به بن یاتو رساند تا ضربه او با برخورد به مدافع ام صلال تبدیل به گل شود.

در دقیقه 58، الوکره چهارمین گل دالا گلسون را روی کار تیمی و پاس گل های متوالی به ثمر رساند و در نهایت در خانه با نتیجه 4 بر صفر مقابل ام صلال پیروز شد و 7 امتیازی شد و موقتاً در صدر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1838533
24 اوت 1401 در 23:23
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فصل رویایی امید ادامه دارد.

امید ابراهیمی، ستاره ایرانی الوکره، پس از گلزنی و پاس گل در دو دیدار اخیر خود، امشب نیز روی دو گل تیمش مقابل ام صلال در فصل 2022 موثر بود – 23 به بهترین شکل ظاهر می شود. برای او.



مجله اخبار فوتبال داخلی