موانع حرفه ای شدن استقلال و پرسپولیس

یکی دیگر از حوزه هایی که در آن مشکل داریم بحث مواد و تجهیزات است. امکانات فعلی در حد استانداردهای فدراسیون فوتبال نیست. ما خیلی کشورهای خارجی رفته ایم و مثلا هر سال که به قطر می رویم یک استادیوم بزرگ باز می شود. شاید به خاطر جام جهانی باشد، اما قبل از آن هم دیدیم که قطر امکاناتی دارد که تیم های اروپایی هم از آن استفاده می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است. این دو باشگاه که به دلیل نقص مدارک مربوط به این پرونده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شدند، امکان دریافت مجوز حرفه ای و حضور در مسابقات را با ارسال مدارک لازم در زمان شروع شده دارند.


سرویس خبر شماره: 1856848
11 دسامبر 1401 ساعت 08:40
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خبیری: امکانات فعلی در حد فدراسیون فوتبال نیست

اتفاق دیگری که باید بیفتد کمک صدا و سیما برای وضع قوانین در این موضوع است. باید قوانینی تعریف شود که حق پخش در اختیار باشگاه ها باشد و هر باشگاهی سهم خود را بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است با رفع چند مشکل می توانیم باشگاه های واقعا حرفه ای داشته باشیم.

موانع حرفه ای شدن استقلال و پرسپولیس

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بزرگترین مانع مجاری ها را در بحث حرفه ای شدن، مالکیت مشترک و دولتی دانست و افزود: آقای سجادی و یارانش به جای شعار این کار را کردند. سازماندهی خصوصی سازی نیز تلاش زیادی را به همراه داشت. یکی از اقدامات مهم در این مرحله تبلیغات محیطی بود. رشد و استقلال باشگاه نیازمند دستیابی به ابزار است. درآمدزایی از این بخش به نفع همه باشگاه ها بود.