موبی اینجاست! بقیه اخبار دروغ است


سرویس خبر شماره: 1857078
12 دسامبر 1401 در 2:11 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اطلاعیه استقلال در مورد وینگر بوشهری

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال که با عکسی از وینگر بوشهری در کنار ساپینتو منتشر شده، آمده است: محمد محبی برخلاف شایعات کذب مشکلی برای همراهی با استقلال ندارد و همیشه در تمرین آبی پوشان حضور دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وینگر بوشهری در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکرد و همین موضوع کافی بود تا نامه اخطار باشگاه سانتا کلارا به محبی مشخص شود که او باید به پرتغال برگردد و اجازه حضور در تمرینات آبی پوشان را ندارد. مربیگری

ابتدا حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره استقلال این موضوع را تکذیب کرد و کار به همین جا ختم نشد تا اینکه رسانه های رسمی آبی پوشان گزارش دادند که محبی مشکلی برای پیگیری تمرینات نداشته است.

باشگاه استقلال گزارش داد که محمد محبی مشکلی برای پیگیری تمرینات ندارد.

موبی اینجاست!  بقیه اخبار دروغ است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره سرنوشت محمد محبی و آینده او در باشگاه استقلال شنیده می شود. آبی ها باید چند هفته پیش قسط دوم مربوط به رضایت نامه این بازیکن را به حساب سانتا کلارا واریز می کردند، اما این اتفاق نیفتاد و با چند روز تاخیر تنها بخشی از 230 هزار دلار به حساب این بازیکن واریز شد. تیم پرتغال

علی فتح الله زاده با حضور در این برنامه تلویزیونی مدعی شد که سانتا کلارا در خصوص نحوه دریافت رضایتنامه با استقلال هماهنگی نکرده است زیرا این تیم در نظر دارد محبی را به پرتغال بازگرداند.