موراتا: ژاوی زنگ زد و گفت به بارسلونا بیا

آلوارو موراتا تایید کرد که زمستان گذشته با ژاوی صحبت کرده و نزدیک بود به بارسلونا بپیوندد اما به دلیل مخالفت مکس آلگری این انتقال نهایی نشد.

موراتا: ژاوی زنگ زد و گفت به بارسلونا بیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوارو موراتا گزینه جدی برای پیوستن به بارسا در فصل نقل و انتقالات زمستانی 2022 بود.ژاوی هرناندز از مدیران بارسا خواسته است به دلیل مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دپای، بازیکنان جدیدی را به خط حمله اضافه کنند. سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی و شرایطی که برای عثمان دمبله به وجود آمد.

فران تورس یکی از گزینه های این سرمربی کاتالانی بود که به این تیم منچسترسیتی اضافه شد اما آنها همچنان به دنبال مهاجم دیگری بودند و موراتا گزینه جدی این تیم به نظر می رسید. این انتقال نهایی نشد و یوونتوس اجازه خروج موراتا را نداد. موراتا پس از اتمام قرارداد قرضی خود در تابستان به اتلتیکو بازگشت.


سرویس خبر شماره: 1844788
30 سپتامبر 1401 در 6:45 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یوونتوس اجازه نداد

موراتا ضمن تایید خبر انتقالش به بارسا به اردوی تیم ملی اسپانیا گفت: در نقل و انتقالات ژانویه چهار یا پنج پیشنهاد خوب داشتم. یکی از آنها اهل بارسلونا بود. ژاوی با من تماس گرفت و از من خواست با بارسا قرارداد ببندم. او از برنامه های تاکتیکی تیم و نقش من در ایده هایش صحبت کرد. من موضوع را با مدیران یوونتوس در میان گذاشتم اما در نهایت آلگری به من گفت که باید در یوونتوس بمانی. ولاوویچ به تازگی به یوونتوس آمده بود و مربی می خواست با او زوج خوبی در خط حمله تشکیل دهد. در پایان از ژاوی تشکر کردم و گفتم در یوونتوس خواهم ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی