موراتی: امیدوارم درگیری اینزاگی و بازیکنان شایعه باشد

ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر می گوید نگران خبر درگیری اینزاگی، سرمربی نراتزوری و بازیکنان این تیم است و آن را برای اینتر بسیار خطرناک می داند.

موراتی: امیدوارم درگیری اینزاگی و بازیکنان شایعه باشد

شکست دلا مادونینا در دربی و به دنبال آن شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، انتقاد اینزاگی را به دنبال داشت و باخت این هفته مقابل اودینزه فشارها را بیش از هر زمان دیگری بر او افزایش داده است.


سرویس خبر شماره: 1844647
29 سپتامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
820 امتیاز خبر

1نقطه نظر

با این حال، فکر می کنم مشکل اینتر مشکل بزرگ تری است. چیزی که من را نگران می کند، به هم خوردن رابطه سرمربی و کادر فنی و بازیکنان است. امیدوارم خبری که دیدیم صحت نداشته باشد. فکر می‌کنم اینزاگی یک مرد خوب و یک مربی درجه یک است. این تیم کم و بیش تفاوتی با تیم فصل گذشته ندارد. تنش در رختکن برای اینتر اصلا خوب نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تنش در رختکن اینتر و درگیری اینزاگی سرمربی این تیم با بازیکنان، نگرانی ها را نسبت به عملکرد نراتزوری در ادامه فصل افزایش داده است. .

موراتی در مصاحبه خود گفت: تاثیر مصدومیت لوکاکو را نباید در تیم نادیده گرفت، او توانست جو مثبتی را در تیم ایجاد کند و به محض اعلام مصدومیت، جو منفی در اینتر احساس شد.

طبق گزارش ها، ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، از جمله کسانی است که نگران وضعیت نراتزوری است. او در مصاحبه ای نسبت به ادامه تنش ها در رختکن هشدار داد.