موراتی: اگر چینی ها بروند، وضعیت اینتر بدتر می شود

سال گذشته ما قهرمانی سری آ را با دستان خود به میلان سپردیم و امسال نباید این اتفاق تکرار شود.

اینتر می داند که برای زنده نگه داشتن رویاهای خود در لیگ قهرمانان فردا، باید بارسا را ​​شکست دهد. شش هفته آینده تا شروع جام جهانی برای شانس اینتر برای ماندن در سری آ بسیار مهم است.


سرویس خبر شماره: 1846426
11 اکتبر 1401 @ 23:59 |
نمایش 3K |

2نقطه نظر

ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، مدعی است نراتزوری ها فصل گذشته قهرمانی سری آ را با دستان خود به میلان دادند و این اتفاق نباید امسال تکرار شود.

موراتی: اگر چینی ها بروند، وضعیت اینتر بدتر می شود

بازیکنان و مربی ما هرگز نگفتند که مالکان برای آنها مشکل ایجاد کرده اند. شاید بین خودشان می گویند ولی علناً نگفته اند. اینتر همچنان می تواند پیشرفت کند. خانواده ژانگ عملکرد بدی نداشتند، اگرچه زمانی که باشگاه را زودتر تحویل گرفتند، بهتر بودند. باید ببینیم قصد آنها حفظ باشگاه است یا می خواهند و مجبور به فروش اینتر هستند. اگر این اتفاق بیفتد، برای باشگاه بدتر خواهد شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالک و رئیس سابق اینتر، ماسیمو موراتی، برخلاف اکثر هواداران، معتقد است که فروش باشگاه توسط خانواده ژانگ در این مرحله یک اشتباه است و وضعیت نراتزوری را بدتر می کند. . در عین حال، هواداران اینتر به شدت از عملکرد مالکان چینی باشگاه ناراضی هستند.

موراتی در مصاحبه امشب خود با اشاره به شرایط فعلی اینتر گفت: “ما باید در بازی های بعدی پیروز شویم و به مسیر خود بازگردیم. راه حل این است که به خود افتخار کنیم و به یاد داشته باشیم که برای یکی از بزرگترین و بزرگترین ها بازی می کنیم. شناخته شده ترین تیم های دنیا یک بازیکن اینتر باید با اشتیاق این پیراهن را بپوشد بازیکن ما باید سنگینی این پیراهن را احساس کند و با تمام وجود برای دفاع از پیراهن بجنگد.

اینتر فصل جاری را خوب شروع نکرده است. نراتزوری 4 بازی از 8 بازی ابتدایی خود در سری آ را باخته است و مدتی است که فشار روی سیمونه اینزاگی سرمربی تیم است. در این شرایط اینتر فردا آزمون سختی را پیش رو خواهد داشت و باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود.

هواداران نگران نباشید ما تازه در ابتدای فصل هستیم و ممکن است بسیاری از این مسائل تا پایان فصل حل شده باشد. اینتر وضعیت خوبی ندارد، اما فاصله ما با رقبایمان کم است.