مورایس: برنامه فردای من قابل تکرار نیست

سرمربی سپاهان در خصوص حضور بازیکنان برزیلی در هر دو تیم گفت: فردا سطح بازی بالاست و هر دو تیم خوب هستند. مهم نیست که هر دو تیم برزیلی داشته باشند. چون به همه بازیکنانم ایمان دارم و روی همه آنها حساب می کنم. بازیکنان خارجی که گل می زنند مدت طولانی تری با تیم هستند. اما ما هم می خواهیم برنامه هایمان را به بهترین شکل اجرا کنیم. برزیلی های داخل دروازه نیز بازیکنان خوبی هستند، اما تیم ما نیز با هر بازی در حال پیشرفت است و ما با هر بازی در حال پیشرفت هستیم.

وی با اشاره به حضور 30 ​​درصدی هواداران در این بازی گفت: برای بازی فردا نیاز به حضور تماشاگران داریم تا با انرژی خود 3 امتیاز را به دست آوریم. ما ناراحتیم که فقط 30 درصد می توانند شرکت کنند، اما بهتر از هیچ است. نمی توانم در مورد تیم های رقیب صحبت کنم و روی تیم خودمان تمرکز می کنم. البته این به معنای اهمیت ندادن نیست، اما ترجیح می دهم روی کار خودمان تمرکز کنیم. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی پرتغالی سپاهان در آستانه جدال با گل گهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مورایس: برنامه فردای من قابل تکرار نیست


سرویس خبر شماره: 1867904
11 فوریه 1401 @ 21:28 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

قلانوی گلزنی قوی می زند

موریس درباره شرایط فوتبال ایران نیز گفت: مشکلاتی در ایران وجود دارد که به پیشرفت فوتبال کمک می کند. یکی از آنها استعدادیابی است. این بدان معناست که ما به دنبال راه حل هستیم. کیفیت های مختلفی در باشگاه های استعدادیابی ارائه می شود و این راه حلی برای سازماندهی بهتر است. ما نمی خواهیم به دنبال چیزهای بد باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر گفت: برنامه ای که برای فردا داریم قابل گفتن نیست. برنامه حریف هم مختص آنهاست. در رابطه با حریف برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می رویم. گل گهر تعویض هایی دارد که می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، البته ما هم تاکتیک خود را داریم.

مورائیس ادامه داد: انتظار دارم بازی خوبی باشد. امیدوارم شاهد یک بازی رقابتی باشیم. قلعه نویی را می شناسم و می دانم که به راحتی امتیاز نمی دهد.