مورد عجیب فولاد: سه گل خودخوانده در نوزده بازی!

شاه عباسی این اشتباه را به مسجد سلیمان تکرار کرد و به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد و در نهایت در دیدار روز گذشته نام نژاد مهدی نیز به جمع بازیکنان فولادی اضافه شد که در این فصل به اشتباه دروازه تیم خود را باز کردند.

فولاد روز گذشته در حالی مقابل سپاهان شکست خورد که این تیم برای اولین بار در یک فصل لیگ برتر 3 گل دریافت کرد!

مورد عجیب فولاد: سه گل خودخوانده در نوزده بازی!

با خطای نژادمهدی، فولاد برای سومین بار در این فصل با گل بهوهی دروازه خودی را دید. پیش از این سینا شاه عباسی در دو بازی اشتباه کرده و دروازه تیمش را باز کرده بود. او ابتدا روی یک پاس از سمت چپ در بازی تاخیری هفته ششم مقابل سلوان یک گل به خودی زد.

دلیلش این است که فولاد در نوزده هفته گذشته پانزده بار دروازه خودی را باز کرده است که سه مورد از آنها به دلیل خطاهای مدافعان بوده است. یعنی 20 درصد گل های فولاد به خودی بوده و برای اولین بار در یک فصل لیگ برتر خلیج فارس 3 گل به خودی زدند!



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته عجیب این بازی این است که سومین گل به خودی فوتبالیست ها در این فصل بود. در شرایطی که به نظر می رسید پاس زکی پور نمی تواند دروازه کریستوفر کنت را تهدید کند اما نژادمهدی در دفاع از توپ اشتباه کرد و ضربه او توپ را بالا و بالای سر دروازه بان فولاد فرستاد و وارد دروازه شد.

1799824


سرویس خبر شماره: 1869298
19 فوریه 1401 @ 1:23 بعد از ظهر |
322

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدشانسی نکونام و فولاد در بازی با سپاهان تنها به یک گل به خودی محدود نمی شود و آنها موقعیت های زیادی را مقابل دروازه حریف از دست دادند و روزی که بهترین تیم زمین بودند. آنها مسابقه را به شاگردان خوزه مورایس باختند که تسلیم شدند.