موریس مجذوب این ویژگی محمد دانشگر شده است



سرویس خبر شماره: 1862367
11 ژانویه 1401 @ 6:03 ب.ظ
16.7 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

هر چه زمان از حضور خوزه مورایس در ایران می گذرد بیشتر مجذوب عملکرد مدافع میانی خود می شود.

موریس مجذوب این ویژگی محمد دانشگر شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل بیست و دوم لیگ برتر با حضور محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا به عنوان دو مدافع میانی سپاهان آغاز شد اما در بازی هفته دوم نیلسون در قلب خط دفاعی جای دانشگر را گرفت و این ماجرا ادامه داشت تا اینکه پایان هفته ششم به این ترتیب دانشگر دو بازی دیگر مقابل فولاد و آلومینیوم خوزستان را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال، شهریور ماه فیفادی که به پایان رسید، محمد دانشگر توانست در تمرینات خود را بر افکار موریس تحمیل کند.
بعد از تساوی خانگی مقابل آلومینیوم و از بازی هفته هفتم مقابل هوادار، ممد دانشگر همیشه در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشت و البته در دو بازی اخیر سپاهان مقابل مسجد سلیمان و پیکان، تغییر بزرگ دیگری در لیست سپاهان بود. نیمکت رناتو و حضور نیلسون جونیور برزیلی او در کنار دانشمند بود.

1787134
مورایس چند ماهی است که فرهنگ جدید ایران را تجربه کرده و بازی های محمد دانشگر مربی پرتغالی را مجذوب خود کرده است. مورائیس در مصاحبه ای که پیش از شروع مجدد مسابقات پس از جام جهانی با ‘ورزه’ انجام داد، از دانشگر به عنوان بازیکن بسیار خوبی یاد کرد.
نکته دیگری که توجه ویژه موریس را به دانشگر جلب کرد تعصب و جنگجویی این مدافع است که البته در دوران حرفه ای او در استقلال، سایپا و سایر تیم ها دیده می شد و اکنون این ویژگی در کنار توانایی های فنی او را به یکی از بازیکنان تبدیل کرده است. از بازیکنان محبوب، پرتغالی سپاهان را پرورش داد.
طلایی پوشان اصفهانی البته در آخرین بازی خود نتوانستند در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل پیکان عملکرد خوبی داشته باشند و در نهایت یک روز موقعیت های خوبی به حریف دادند و در فاز دفاعی هم نمایش خوبی نداشتند. 1-0 مغلوب شد فاز دفاعی و هجومی باید عملکرد خود را بهبود بخشند تا همچنان در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی