مورینیو: اگر پرتغال این بار پیشنهاد بدهد، می پذیرم!


سرویس خبر شماره: 2020089
19 مه 1403 در 10:49 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رم اعلام کرد که دوباره پیشنهاد تیم ملی پرتغال را می پذیرد.

مورینیو: اگر پرتغال این بار پیشنهاد بدهد، می پذیرم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوزه مورینیو اعتراف کرد که از رد پیشنهاد پرتغال پشیمان است و معتقد است که ماندن در رم تصمیم بدی از سوی او بوده است.

در دسامبر 2022، پس از پایان دوره مربیگری فرناندو سانتوس، فدراسیون فوتبال پرتغال مذاکراتی را با مورینیو برای انتصاب او به عنوان سرمربی جدید آغاز کرد.

مورینیو در نهایت این پیشنهاد را رد کرد و باعث شد فدراسیون فوتبال پرتغال به سراغ روبرتو مارتینز برود.

مورینیو فصل 2022-23 را با رم گذراند، جایی که تیمش نتوانست به لیگ قهرمانان راه یابد و در فینال لیگ اروپا مغلوب سویا شد. اوضاع در این فصل پیچیده شد و سرمربی پرتغالی در ژانویه برکنار شد و دنیل دی روسی جایگزین او شد.

2019829

مورینیو در گفتگو با EA Sports Korea ابتدا در مورد فینالی که با رم تجربه کرد صحبت کرد.“دو فینال مقابل رم سخت ترین بازی ممکن بود. شاید لیگ اروپا با منچستریونایتد هم خیلی سخت بود. چون رم و یونایتد دو تیمی بودند که وقتی من به آنجا رفتم در شرایط بسیار سختی قرار داشتند.”

او در مورد چالش های مربیگری صحبت کرد:”بعضی از مربیان ممکن است باهوش‌تر و دقیق‌تر باشند، بنابراین شغل مناسب با شرایط ایده‌آل را برای موفقیت انتخاب می‌کنند. من باید همیشه کار کنم، به این معنی که احساس می‌کنم دارم کاری انجام می‌دهم و به کسی کمک کنم که چالش‌ها را دوست دارم. حتی اگر گاهی اوقات آنها بی انصافی می کنند زیرا نمی توانید از من انتظار کسب جام ها را داشته باشید، در حالی که تیم من قوی ترین در زمین نیست.

مورینیو اعلام کرد که دوست دارد در کدام تیم مربیگری کندپرتغال البته. من دو بار شانس مربیگری تیم ملی را داشتم، اما در زمان مناسب به من پیشنهاد ندادند. وقتی آخرین پیشنهاد را رد کردم احساساتی بودم، زیرا تصمیم گرفتم در رم بمانم و فکر می کنم. حالا اشتباه کردم، “پرتغال تیم بزرگی دارد، یکی از بهترین ها و فکر می کنم آنها در جمع پنج تیم برتر هستند. می دانستم، اما رابطه خوبی با رم و هواداران داشتم، بنابراین نمی خواستم. “

مجله اخبار فوتبال خارجی