مورینیو در رختکن المپیکو دعوا راه انداخت

در همین زمان بود که ژوزه مورینیو از راه رسید و درگیر درگیری شد. او که در دیدار حساس مقابل لاتزیو به مدت دو جلسه از نیمکت نشینی رم محروم بود، بعد از سوت پایان بازی قصد داشت وارد رختکن شود که با صحنه مذکور مواجه شد و کار درگیر شد. درگیری لفظی شدید

مورینیو که از باخت تیمش عصبانی بود و شادی اعضای تیم رقیب روی اعصابش خورده بود، وقتی دید لوتیتو از حضورش در رختکن گلایه می کند، به سرمربی لاتزیو رفت و با لحنی بسیار بد گفت: نگاه می کنی…؟”
لوتیتو که منتظر بود خیلی سریع و با غرور جواب داد: من رئیس لاتزیو هستم تو کی هستی اینجا خونه منه و حتی نباید اینجا باشی…

ژوزه مورینیو سرمربی رم پس از بازی مقابل لاتزیو در رختکن با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه حریف مشاجره کرد.

مورینیو در رختکن المپیکو دعوا راه انداخت


سرویس خبر شماره: 1896710
29 مارس 1401 ساعت 03:31
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مشاجره شدید سرمربی رم با رئیس لاتزیو

دربی جنجالی رم دو اخراج برای رم و یک اخراج برای لاتزیو داشت. داور همچنین یکی از کادرفنی هر دو تیم را اخراج کرد و عجیب این که کار به پایان نرسید و زمانی که بازیکنان و نیمکت نشینان آرام شدند، نوبت به سرمربی محروم رم و رئیس رم رسید. لاتزیو

این درگیری لفظی کم کم به جنجال بزرگی تبدیل شد و برای دقایقی فضای رختکن را متشنج کرد. اینگونه بود که ژوزه مورینیو با وجود محرومیت از همراهی تیمش، بار دیگر جنجال بزرگی به پا کرد تا حداقل الان احساس پوچی نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش گاتزتا، همه چیز از زمانی شروع شد که آلسیو رومانیولی بیرون از رختکن رم تشویق کرد و جیانلوکا مانچینی را به چالش کشید. بر اساس این گزارش، مانچینی زمانی که به شدت عصبانی بود با الفاظ رکیک با هموطنش برخورد کرد.

1834058

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لاتزیو توانست با تک گل ماتیا زاکانی، هموطن خود آ اس رم را شکست دهد و به رده دوم سری آ صعود کند. یکی از مهمترین آنها درگیری ژوزه مورینیو و کلودیو لوتیتو در پایان بود.