مورینیو: دیبالا شخصیت رم را تغییر داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم شب گذشته در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف اچ جی کی هلسینکی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 مقابل این تیم به برتری برسد.
به این ترتیب آنها باخت بازی رفت مقابل لودوگورتس در این بازی را جبران کردند تا وضعیت خود در این گروه تا حد زیادی بهبود یابد.
تیم حریف مدت کوتاهی پس از خطای میرو تنو روی آندره آ بلوتی و تنها 14 دقیقه باقی مانده به 10 بازیکن کاهش یافت تا کار را برای جالوروسی ها راحت کند، اما آن تیم تنها توانست قفل دروازه حریف را در وقت دوم بشکند.
مورینیو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: “بدیهی است که دیبالا گل اول بازی را به ثمر رساند، شخصیت تیم ما را تغییر داد. ما در نیمه اول نگرش اشتباهی داشتیم و طوری بازی کردیم که انگار 11 بر 11 بازی می کنیم. بسیار منفعل بودند و گل دیبالا کل نگرش تیم را تغییر داد.” ما عملا از دفاع دو نفره استفاده می کردیم و می دانستیم که باید زودتر گلزنی کنیم و بهترین شوتزنی را برای داشتن یک کمک کننده داشته باشیم.”

ژوزه مورینیو سرمربی رم بار دیگر به تمجید از عملکرد پائولو دیبالا در تیمش پرداخت.

مورینیو: دیبالا شخصیت رم را تغییر داد


وی با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف گفت: برای هلسینکی متاسفم زیرا آنها بازی را خوب شروع کردند و بعد از 10 نفر ادامه کار سخت بود، کمک داور ویدیویی تصمیم درستی گرفت اما به عنوان مربی من تصمیم گرفتم. در چنین موقعیت هایی بوده ام و می دانم که چقدر برای بازیکنان و مربی سخت است.”
سرمربی رم درباره شرایط بازی برای تیمش افزود: بازی سختی برای ما بود، نیمه اول خوب بازی نکردیم، سعی کردیم توپ را جابه جا کنیم، کاری که یک مربی باید انجام دهد این است که تلاش کند شناسایی کند. نقاط ضعف تیمش و از نقاط قوت نهایت استفاده را ببرد. سایر مربیان ما را به خوبی تماشا می کنند و ما همین کار را می کنیم. پس باید در انجام این پازل مراقب باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1843929
25 سپتامبر 1401 ساعت 09:59
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر