مورینیو: سویا متخصص لیگ اروپا است، اما ما می جنگیم

سابقه سویا در لیگ اروپا آنها را تحت فشار بیشتری قرار می دهد
اخیرا بازی های مهمی انجام داده ایم و زمان زیادی برای تمرین اختصاصی برای این بازی نداشته ایم و ریکاوری خوبی نداشته ایم. اما چون دو تیم سابقه زیادی در تقابل مستقیم ندارند، فشار کمتری روی ما وارد می شود. نظر من با ماندیلیبار متفاوت است و فکر می کنم با توجه به سابقه سویا در لیگ اروپا، آنها مدعی اصلی هستند. اما فراموش نکنید که ما بارها و بارها از تاریخ سرپیچی کرده ایم. درست است که تجربه این مسابقات را نداریم. این بازی یک بازی عادی برای سویا است، اما یک اتفاق خارق العاده برای ما و یک فرصت تاریخی برای هواداران است. ما برای مبارزه در این فینال هستیم.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و رویارویی تیمش با سویا، گفت سویا سابقه بزرگی در این تورنمنت دارد، اما جالوروسی برای مبارزه و پیروزی به زمین خواهد رفت.

مورینیو: سویا متخصص لیگ اروپا است، اما ما می جنگیم

مربیان بازی نمی کنند بازیکنان نتیجه را تعیین می کنند
مربیان بازی نمی کنند و فقط تیم را تشکیل می دهند. این بازیکنان هستند که در زمین بازی می کنند و نتیجه را تعیین می کنند. حالا نوبت بچه هاست که داستان بنویسند. سویا تیم بزرگی است زیرا بیست و پنج یا بیست و شش بازیکن برتر دارد. همه آنها بازیکنان حرفه ای و با کیفیت هستند.

وضعیت مندیلیبار از من پیچیده تر است.
وضعیت مندیلیبار بسیار پیچیده تر از وضعیت من است. امروز با دو کاپیتانم جلسه داشتم و دوباره متوجه شدم که آنها ذهنیت من را به خوبی می شناسند.

سخنان مندیلیبار در مورد بودجه رم بیشتر از سویل است
آیا واقعا اینطور است؟ فکر نمی کنم بودجه رم بیشتر از سویا باشد، با توجه به اینکه آنها بازیکنان درجه یک دارند و ما با جوانانی مانند زالوفسکی و بووا که فصل گذشته در سری B حضور داشتند بازی می کنیم. اگر بودجه رم بیشتر است، باید به این دلیل باشد که سویا به بازیکنانش پول کمتری می دهد. در مورد مربیان، من و مندیلیبار شرایط مشابهی داریم. اما بازیکنان آنها تجربه بیشتری دارند چون تجربه ما در اروپا کمتر است.

ما می خواهیم قهرمان شویم
می خواهیم فینال را ببریم. در چند روز گذشته سخت کار کرده ایم تا شرایط مناسبی را برای انجام این بازی به دست آوریم.

1878592

مورینیو در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد و گفت سویا به دلیل سابقه و تجربه حضور در لیگ اروپا مدعی اصلی بود اما او و بازیکنانش برای تاریخ سازی و مبارزه به بوداپست آمدند.

برای رئال مادرید و سرمربی اش بهترین ها را آرزو می کنم
برای رئال مادرید، رئیس باشگاه و مربی اش بهترین ها را آرزو می کنم. من تجربه فوق العاده ای از حضور در این تیم دارم. من شهر مادرید و مطبوعات آنجا را دوست دارم.

1881556

این دومین فینال اروپایی متوالی مورینیو است. فصل گذشته او با جالوروسی قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. اما سویا تیمی است که تجربه قابل توجهی در لیگ اروپا دارد و شش بار عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم فردا با هدایت ژوزه مورینیو برای قهرمانی در لیگ اروپا به مصاف سویا می رود. این دیدار در بوداپست برگزار می شود.

من با رئال مادرید یا هیچ باشگاه دیگری صحبت نکرده ام
هیچ بحثی با رئال مادرید نداشتم. من با هیچ باشگاهی ارتباط نداشتم. فقط فردا مهمه فردا تنها خواهیم بود و به رم فکر می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1940986
9 خرداد 1402 ساعت 20:29 |
552 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دومین فینال اروپایی متوالی مورینیو و اختلاف تاتنهام و رم
رم فصل گذشته به من این فرصت را داد که در تیرانا قهرمان لیگ شوم، اما در تاتنهام این فرصت را نداشتم.



مجله اخبار فوتبال خارجی