مورینیو عصبی؛ تنش لفظی با خبرنگار ایتالیایی

تیم فوتبال رم امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران میهمان سمپدوریا خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817844 |
14 فروردين 1401 ساعت 15:46 |
1,711 امتیاز خبر|

1نظرات

داخل کنفرانس خبری با سمپدوریا

درگیری لفظی مورینیو با یک خبرنگار در جریان نشست خبری روز گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

آقای خاص به خبرنگار گفت: “انتظار سوال خشن تری از شما داشتم.” دیروز از رادیو صحبت شما را شنیدم. در آن زمان شما بسیار پرخاشگرتر، سرکش تر و خشن تر بودید. انتظار نداشتم الان به این سادگی سوال بپرسی. نتیجه‌ای که من از این تغییر رفتار می‌توانم بگیرم این است که وقتی در رادیو صحبت می‌کنی فردی فوق‌العاده تهاجمی و فوق‌خشن هستید و وقتی اینجا جلوی من می‌آیید خود را خراب می‌کنید!»

مورینیو سپس با سوال دیگری از سوی روزنامه نگاری مواجه شد که او را به خوبی می شناخت، روزنامه نگاری که از او درباره سیستم دفاعی سه نفره رم پرسید.

در همین راستا او شب گذشته با خبرنگارانی که برای پوشش خبری نشست خبری او در آستانه بازی رم مقابل سمپدوریا آمده بودند، درگیری لفظی داشت که سخت تر و البته بی احترامی تر از قبل بود.

سرمربی پرتغالی رم در ابتدا خبرنگاران را به دلیل تکرار این سوال مورد تمسخر قرار داد. او پس از پاسخ به سوال اول و پرسیدن سوال دوم، کاغذی را برداشت که روی آن نوشته شده بود “سوال دوم درباره زانیلو (هافبک مصدوم رم) خواهد بود” و پیش بینی او درست بود، زیرا این سوال در مورد هافبک ایتالیایی است. او یک روسی بود که تازه مجروح شده بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم مدتی است که با وجود اولین روزهای حضورش در این تیم درگیر جنگ علنی با رسانه ها شده که به تمجید از خبرنگاران ایتالیایی پرداخته و توصیف کرده است. آنها به عنوان متخصص در زمینه خود .