مورینیو: متاسفم که ایتالیا در جام جهانی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا تابستان گذشته قهرمان یورو شد اما اخیرا برای دومین بار متوالی نتوانست به جام جهانی صعود کند. شاگردان روبرتو مانچینی در نیمه نهایی پلی آف مقابل مقدونیه شمالی به طرز باورنکردنی شکست خوردند تا آتزوری را بسازند. بزرگترین غایب قطر در جام جهانی.

مورینیو در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی ایتالیا نتوانست به جام جهانی صعود کند، گفت: نظر خودم را دارم اما نمی خواهم آن را به اشتراک بگذارم، من در خارج از کشور در اسپانیا و انگلیس کار کردم اما نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. نمک مالیدن به زخم هایم – آه!


سرویس خبر شماره: 1817733 |
13 فروردين 1401 ساعت 19:19 |
345 امتیاز خبر|

0نظرات

ژوزه مورینیو گفت: “متاسفم که ایتالیا اینجا نیست. اگر بازی با پرتغال بود، قطعا تیمم را تشویق می کردم، اما ژوزه مورینیو که تیم ملی اش با شکست مقدونیه به قطر به جام جهانی رفت.” من به عنوان کسی که در ایتالیا کار می کنم و این کشور را دوست دارم، بسیار ناامید هستم.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم از غیبت تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ابراز تاسف کرد.

اگر مدیر به صورت خصوصی از من بپرسد، با کمال میل پاسخ خواهم داد. سومین سالی است که در ایتالیا هستم و در این کشور بسیار خوشحالم. اگر کسی تجربیات من را بخواهد، به طور خصوصی در مورد آنها صحبت خواهم کرد، اما به گفتمان عمومی دامن نخواهم زد.



مجله اخبار فوتبال خارجی