مورینیو و سه بازی برای ثبت یک رکورد تاریخی

ژوزه مورینیو به این ترتیب رکورد 100 درصدی خود را در یک چهارم نهایی تورنمنت های اروپایی حفظ کرد و در تمام 11 رقابت در طول دوران حرفه ای خود در این مرحله پیروز شد.

رمی ها در دو مورد قبلی نتوانستند به فینال برسند و باید دید که آیا این بار زیر نظر مورینیو می توانند از لسترسیتی عبور کنند یا خیر. اگر مورینیو بتواند رم را شکست دهد، نه تنها بلاروس اولین تیمی خواهد بود که تاریخ لیگ کنفرانس را فتح می کند، بلکه مورینیو اولین مربی خواهد بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس می شود. او با پورتو قهرمان لیگ اروپا شد و با همین تیم و اینتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جالب اینجاست که همه اینها زیر نظر سه مربی مختلف به دست آمد. اوزه بیو دی فرانچسکو برای لیگ قهرمانان اروپا، پائولو فونسکا برای لیگ اروپا و مورینیو برای لیگ کنفرانس.

آ اس رم شب گذشته به نیمه نهایی لیگ کنفرانس رسید و ژوزه مورینیو تنها سه بازی تا قهرمانی در این جام جدید فاصله دارد.


سرویس خبر شماره: 1819764 |
26 ژوئن 1401 ساعت 16 |
631 امتیاز خبر|

0نظرات

گزارش:

این سومین نیمه نهایی رم در چهار سال گذشته است. در فصل 18-2017 این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و فصل گذشته نیز در نیمه نهایی لیگ اروپا حضور داشت. حالا لیگ اروپا در تورنمنت یوفا هت تریک شخصی خود را به نمایش می گذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم با پیروزی 4 بر صفر مقابل بودو گلیمه از نروژ، بلاروس در مجموع 5 بر 2 مقابل این تیم پیروز شد تا ایتالیایی به نیمه نهایی صعود کند. رمی در مرحله نیمه نهایی به مصاف لسترسیتی خواهد رفت.