مورینیو: کمتر گریه کردن را یاد گرفتم!


سرویس خبر شماره: 1847943
21 اردیبهشت 1401 @ 11:49 ق.ظ |
1.2K |

0نقطه نظر

در حال حاضر تیم ها به سه دسته ثروتمند، فقیر و فقیر تقسیم می شوند. تیم های فقیر هفته ای یک بار بازی می کنند و تیم های ثروتمند می توانند هر هفته از سیستم چرخشی استفاده کنند. بنابراین در این بین تیم هایی که ثروت کمتری دارند مشکلات بیشتری دارند زیرا به اندازه باشگاه های متمول بازی می کنند اما امکان تغییر در ترکیب را ندارند و من در حال حاضر در این شرایط هستم. ما یک سال و نیم است که با هم کار می کنیم و اغلب با تمرکز کامل وارد میدان شده ایم. در این مرحله، بازی های زیادی وجود ندارد که با هنر فردی یک بازیکن یا رم بدون برنامه تاکتیکی تصمیم گیری شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جالوروسی ها فصل را با بدشانسی آغاز کردند و دو خرید بزرگ تابستانی خود یعنی گئورگی واینالدوم و پائولو دیبالا را به دلیل مصدومیت از دست دادند. دیبالا که فصل را درخشان آغاز کرد، اخیرا دچار مصدومیت شد و چهار تا شش هفته از میادین دور است. ژوزه مورینیو مدعی شده است که دیگر نمی خواهد برای این مسائل گریه کند و وقوع چنین اتفاقاتی را در این فصل پر استرس طبیعی می داند.

ژوزه مورینیو گفت: زمانی که چهار یا پنج سال پیش در مورد برگزاری جام جهانی در این مرحله صحبت می‌کردیم، همه می‌دانستند که در فصلی مانند این، مصدومیت‌های بیشتری برای بازیکنان وجود خواهد داشت و اکنون این شرایط را پشت سر می‌گذاریم. من یاد گرفتم که گریه کنم. کمتر از قبل و با واقعیت زندگی کنید، می توان گفت که تعداد مسابقات بسیار زیاد است و باشگاه های ثروتمند شرایط خوبی دارند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم اعتراف کرد که یاد گرفته است بهتر با واقعیت های زندگی کنار بیاید.

مورینیو: کمتر گریه کردن را یاد گرفتم!