مورینیو کینه توز: عاقبت خائن در پایتخت!


سرویس خبر شماره: 1853347
22 نوامبر 1401 در 05:31 ب.ظ
7.4K |

0نقطه نظر

او حتی برای این بازی روی نیمکت هم حضور ندارد و گزارش ها حاکی از آن است که کارسدورپ تعطیلات زمستانی خود را با خانواده اش آغاز کرد و صبح امروز پایتخت ایتالیا را ترک کرد. مورینیو همچنین پس از بازی مدعی شد که به بازیکن گفته است که در ژانویه یک باشگاه جدید پیدا کند و به نظر می رسد ریک کارسدورپ آخرین بازی خود را برای جالوروسی انجام داده است. به نظر می رسد یوونتوس علاقه مند به جذب مدافع کناری هلندی در ژانویه است و این احتمال وجود دارد که او تا پایان فصل به بازی در لیگ ایتالیا ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ریک کارسدورپ، مدافع هلندی رم دیگر جایی در لیست این تیم نخواهد داشت.

مورینیو کینه توز: عاقبت خائن در پایتخت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در سال های اخیر ژوزه مورینیو پس از کسب نتیجه در تیم های مختلف بارها یک یا گروهی از بازیکنان را مقصر این موضوع دانسته است و به نظر می رسد این مربی پرتغالی هنوز روحیه خود را ترک نکرده است. پس از تساوی 1-1 رم مقابل ساسولو در هفته گذشته، مورینیو علناً ریک کارزدورپ را به دلیل زدن گل تساوی مقصر دانست و بدون نام بردن از بازیکن مدعی شد یکی از بازیکنان حاضر در زمین با رفتار غیرحرفه ای خود به هم تیمی هایش خیانت کرده است.

همه رسانه ها مدعی بودند که منظور مورینیو فقط ریک کارسدورپ، بازیکن هلندی جالوروسی بوده و هیچکس در این موضوع شک نداشت. البته کارسدورپ در چند روز گذشته تمرین کرده و بدون مصدومیت در حال انجام وظیفه بود اما نام این بازیکن از لیست جالوروسی برای بازی با تورینو حذف شد.