موسوی: آمریکا بازی را به خوبی اداره کرد

وی ادامه داد: به نظر من باید در دروازه بازی 3 استفاده می شد اما نظر آقای کی روش یکسان نبود. در مورد روزبه چشمی هم باید بگویم که در بازی انگلیس فشار زیادی روی همه بازیکنان به خصوص روزبه بود و او نتوانست خودش را نشان دهد اما در بازی با ولز خدا کمکش کرد و با یک گل دیدنی برای تیم ملی قرارداد امضا کرد و از زیر فشار بیرون آمد. ابوالفضل جلالی که در نیمه دوم بازی آمریکا به میدان رفت و در عین حال پتانسیل خود را نشان داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی با اشاره به نقش تعیین کننده حرفه ای یا غیرحرفه ای بودن در تورنمنت های بزرگ افزود: تیم ملی ما بازیکنانی متعصب و دونده دارد اما از نظر حرفه ای از خیلی از تیم ها عقب هستیم. دیدیم که آمریکا حتی یکی دو بازیکنش را هم از دست داد، اما همه چیز را کنترل کردند، زیاد دعوا نکردند، بنابراین بازی با همان نتیجه دلخواه تمام شد.

موسوی در پاسخ به این سوال که “آیا برد مقابل ولز همه را امیدوار کرد یا نه؟”، گفت: ببینید ولز تیم فریبنده ای است که همه تیم های حاضر در جام جهانی دوست دارند در یک بازی باشند. گروهی مثل ولز چون در جامی که این تیم گردن کلفتی دارد همه انگیزه دارند که از ولز امتیاز بگیرند. تیم ملی ایران هم می دانست که تنها تیمی که می تواند از آنها امتیاز بگیرد ولز است و به همین دلیل است. در بازی با انگلیس و آمریکا اینطور نبود شاید بعضی ها بگویند ایران در نیمه دوم بازی دیشب در بازی بود اما واقعا اینطور نبود. آمریکایی هایی که به آن نیازی نداشتند و بازی را مدیریت کردند.

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد بازیکنان این تیم در این جام جهانی خاطرنشان کرد: سیدحسین حسینی در بازی اول در شرایطی غیرمنتظره وارد زمین شد و برای یک هدف مقصر نبود. او شایستگی های خود را مقابل ولز نشان داد و همه چیز را با آرامش انجام داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کار تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 به پایان رسیده و شاگردان کی روش با وجود نمایش خوب در دومین بازی نتوانستند نتیجه لازم را مقابل آمریکا کسب کنند و در نهایت با قبول باخت یک بر صفر مقابل این تیم از صعود حذف شدند.

علی موسوی بازیکن سابق تیم ملی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به بازی با انگلیس، بچه های ما انگیزه زیادی داشتند که آمریکا را شکست دهند و بعد از مدت ها از مرحله گروهی بروند اما موضوع این است که در آن زمان آمریکا آنها را تیم بسیار خوبی می دیدم و همانطور که مقابل انگلیس به هدفشان رسیدند، مقابل ایران هم به نتیجه دلخواهشان رسیدند و در این مسابقه موفق شدند و در نهایت به مرحله بعد رفتند.

پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال دلایل ناکامی تیم ملی ایران در جام جهانی را تشریح کرد.

موسوی: آمریکا بازی را به خوبی اداره کرد


سرویس خبر شماره: 1856539
9 دسامبر 1401 ساعت 15:22 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

بید حسینی باید در بازی با آمریکا در دروازه قرار می گرفت