موضع تند و عجیب تراکتور در برابر معامله بابایی!


سرویس خبر شماره: 1832773
18 جولای 1401 ساعت 18:41 |
50.5 هزار امتیاز خبر|

34نقطه نظر

شما ترسو، غیر حرفه ای و بی طرف هستید.

وی ادامه داد: بابایی به باشگاه اعلام کرد که برای رفع مشکلاتم به تهران می روم و بعد برای عقد قرارداد به تبریز برمی گردم. وی پس از رایزنی با مدیر برنامه های خود درخواست تغییر در چند بند را داشت و باشگاه نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت و پیش نویس قرارداد را برای او تهیه و ارسال کرد.

مدیر تیم تراکتورسازی اعلام کرد: در روزهای اخیر چندین بار با پیمان بابایی تماس گرفتیم و او هر بار بهانه تراشی کرد و امروز و فردا بالاخره با سر کار گذاشتن باشگاه و هواداران تراکتورسازی با تیم دیگری قرارداد بست. برای چند روز. متاسفم برای ورزشکارانی که تعصب و غیرت خود را فراموش می کنند و به راحتی عهد خود را زیر پا می گذارند.

وی در پایان تاکید کرد: وای به حال بازیکنی که تظاهر به مغرضانه کند اما با رفتار غیرحرفه ای تیم سیتی خود را سر کار بگذارد و مطمئناً در آینده چنین مشکلاتی را برای سایر تیم ها به وجود خواهد آورد. همچنین تاکید می کنم که باشگاه آماده انتشار پیش نویس قراردادها در هر یک از مراحل مذاکره و درخواست های کتبی بازیکن برای اصلاح مفاد قراردادش است.

وی افزود: مرحله دوم مذاکره با پیمان بابایی در دفتر تهران انجام شد و این بازیکن مبلغ فوق العاده بالایی درخواست کرد. باشگاه هم پیشنهاد خود را افزایش داد اما این بازیکن همچنان قرارداد همکاری را امضا نکرد و گفت باید با مدیر برنامه هایم مشورت کنم و ایجنت بابایی فردی است که حرف هایش قابل اعتماد نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کاظم محمودی مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص روند مذاکرات این باشگاه با پیمان بابایی گفت: اولین مرحله از مذاکره باشگاه با آقای بابایی در تبریز انجام شد. این بازیکن در این دیدار به صراحت اعلام کرد که فقط برای تراکتورسازی ایران بازی می کند و تراکتور اولویت اول تا دهم من است. وی همچنین از باشگاه خواست تا چند بازیکن برای تعیین قیمت ها بیاورند و قول بستن قراردادی حدود یک تا دو میلیارد تومان کمتر از بازیکنان جدید را داد.

سرمربی تراکتورسازی با اظهاراتی باورنکردنی به پیمان بابایی مهاجم جدید استقلال حمله کرد.

محمودی خاطرنشان کرد: مدیر برنامه های این بازیکن یک فرد عادی است که طی چند سال گذشته با اقدامات خود فوتبال ایران را تباه کرده است و این فرد یکی از عوامل شعله ور شدن بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران است. بداخلاقی این نماینده به آبروی دیگر عوامل محترم فوتبال ایران لطمه زده است و باشگاه تراکتورسازی این رفتارها را بی توجه نخواهد گذاشت و حتما به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق این نماینده که یک بدنه را می کشد شکایت خواهیم کرد. فوتبال ایران به سمت نابودی

محمودی با بیان اینکه مرحله سوم مذاکرات با پیمان بابایی در تبریز انجام شد، تصریح کرد: در مرحله سوم مذاکرات باشگاه پیشنهاد قبلی را به میزان قابل توجهی افزایش داد و قرارداد منعقد شد و آماده امضای طرفین و حتی برای پرداخت نقدی نیمی از مبلغ قرارداد علاوه بر این، توافق و چندین گزینه مهم نیز در قرارداد وی گنجانده شده بود. در ادامه جلسه که یکی از دوستان نزدیکش نیز حضور داشت، این بازیکن به بهانه بررسی برخی از بندهای قرارداد و مشورت با مدیر برنامه های خود قرارداد را با خود گرفت و حتی دست داد. به همه هنگام خروج از جلسه. و به صراحت اعلام کرد: نگران نباش من مثل یک مرد دست دادم و اگر در تراکتور نمانم مرد نیستم و اگر سرم خوب باشد به قولم می مانم.

پیمان بابایی امشب با امضای قراردادی به تیم استقلال پیوست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی تاکید کرد: پیمان بابایی در آکادمی باشگاه تراکتورسازی بزرگ شده و مدیون فوتبال آذربایجان و تراکتور است. ناراحتی ما ناشی از رفتار غیرحرفه ای و بزدلانه او و مدیر برنامه هایش است. وگرنه این بازیکن به عنوان مهاجم آمار چندان جالبی نداشت و باشگاه تراکتورسازی خیلی بزرگتر از این افراد است. قطعا مهاجم و گلزن بهتری جذب خواهیم کرد.