موضع رسمی استقلال: تیم بانوان خواهیم داشت!


سرویس خبر شماره: 2051211
6 جولای 1403 در 6:26 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ما الزامات را می دانیم و در این زمینه تصمیم می گیریم.

مدیر مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال از تلاش سران این باشگاه برای تشکیل تیم بانوان استقلال خبر داد.

موضع رسمی استقلال: تیم بانوان خواهیم داشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از موضوعات داغ این روزهای فوتبال بحث تشکیل تیم های بانوان برای باشگاه های لیگ برتری است. موضوعی که اکنون به دلیل الزام کمیسیون صدور مجوز حرفه ای به دغدغه باشگاه ها تبدیل شده و حداقل 6 تیم بالای جدول برای رفع موانع حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چاره ای جز رسیدگی به آن ندارند. . مسابقات.

این در حالی است که با وجود تلاش های مستمر تیم هایی مانند پرسپولیس و فولاد برای تشکیل تیم های بانوان خود و حتی مذاکرات باشگاه ها برای خرید امتیاز در لیگ برتر، به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال در این زمینه از رقبای خود عقب مانده اند. در همین رابطه علی میرغفاری، سرپرست مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال از پیگیری جدی این باشگاه برای تشکیل تیم بانوان استقلال به ما گفت.

غفاری در این خصوص اعلام کرد: دو هفته پیش از الزام کمیته مجوزهای حرفه ای برای تشکیل تیم بانوان مطلع شدم و همزمان این موضوع مهم را با آقای سمیعی در میان گذاشتم. ما همچنان منتظریم باشگاه برخی از مسائل تیم مردان را روشن کند، سپس این موضوع را در اولویت خود قرار دهیم و اینطور نیست که این موضوع برای ما مهم نباشد.

مدیر مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال ادامه داد: در همین راستا با خانم محمدیان که قائم مقام باشگاه بانوان استقلال است نیز گفتگویی داشتیم. باید ببینیم اگر قرار است تیم بانوان لیگ برتری داشته باشیم باید هر چه زودتر امتیاز یکی از تیم های لیگ برتری را بخریم. در غیر این صورت حداقل برای رقابت در دسته برتر بانوان آماده می شویم. آنچه مشخص است؛ تشکیل تیم بانوان اجباری است و باید این کار را انجام دهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی