موضع سرمربی جدید یونایتد در مورد رونالدو مشخص شده است

اما تلگراف در گزارشی مدعی شد که این شایعات صحت ندارد و اریک تون هاخ می خواست با رونالدو همکاری کند. در این شرایط به نظر نمی رسد حذف رونالدو و چند ستاره دیگر از لیست تیم منطقی باشد و حضور آنها در رختکن یونایتد در فصل آینده اجباری خواهد بود. اما موضوع مهم دیگر موضع رونالدو در مورد آینده اش در اولدترافورد است.

اریک تون هوخ، سرمربی جدید منچستریونایتد می خواهد کریستیانو رونالدو، ستاره کهنه کار خود را برای فصل آینده حفظ کند.

تمایل اریک تون هوخ برای جذب یک مهاجم دیگر در این تابستان می تواند بر روی رونالدو در فصل آینده نیز تأثیر بگذارد و احتمالاً به تصمیم ستاره پرتغالی برای ترک باشگاه منجر شود. هم تون هوخ و هم رالف رنگنیک بر این باورند که یونایتد نیاز به جذب یک مهاجم جدید دارد و کیفیت تیم فعلی به اندازه کافی برای موفقیت در فصل های آینده خوب نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در واقع، رونالدو مطمئن نیست که چه نقشی در انقلاب اریک تون هوخ در یونایتد ایفا خواهد کرد، بنابراین او قصد دارد قبل از تصمیم گیری با سرمربی جدید دیدار کند. یونایتد پنج سال است که بدون جام بوده است و رقابت برای این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان غیرممکن شده است.


سرویس خبر شماره: 1822987 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 19:46 |
47,583 امتیاز خبر|

9نظرات

فقط کسانی که مایل به همکاری هستند.

انتصاب اریک تون هوخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد شایعاتی را در مورد آینده کریستیانو رونالدو به راه انداخته است و برخی گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن هلندی تمایلی به همکاری با بهترین گلزن شیاطین سرخ در این فصل ندارد. کریستیانو رونالدو که تا ژوئن 2023 تا بازگشت به اولدترافورد قرارداد دارد و با وجود نمایش ضعیف یونایتد در این فصل، 24 بار برای آنها گلزنی کرده است.