موضع طاهری در مورد رضاوند، محبی و ساپینتو

وی درباره سخت گیری ساپینتو در اردو و تمرینات گفت: در مربیگری اگر سخت گیر نباشی کار جلو نمی رود. او مربی بزرگی است که مربی تیم بزرگ استقلال است. امیدوارم روزهای خوبی را در کنار هم ببینیم و آن روزهای بزرگ در انتظار باشگاه استقلال باشد. با این حال انتظار می رود فصل بدنسازی سنگین باشد. همه تیم ها قبل از فصل به اردو می روند تا سخت تمرین کنند. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرپرست تیم استقلال با تاکید بر اینکه استقلال می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، تاکید کرد: لیگ بسیار سختی داریم. همه سال ها سخت بوده است. هیچ بازی آسانی وجود ندارد. استقلال امسال مدعی اصلی قهرمانی است. انشاالله همه چی درست میشه


سرویس خبر شماره: 1835250
آگوست 03, 1401 @ 5:45 بعد از ظهر
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قهرمان لیگ که به این همه نقل و انتقالات نیاز ندارد

طاهری درباره وضعیت آرش رضاوند نیز گفت: او در حال حاضر در ترکیه با ما تمرین می کند. هر تصمیمی که باشگاه در این مورد بگیرد، ما اطاعت می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیژن طاهری که به دلیل قرعه کشی لیگ برتر اردوی تیمش در ترکیه را به قصد سفر یک روزه به تهران ترک کرد و قرار است فردا به آنکارا بازگردد، در حاشیه مراسم امروز درباره وضعیت استقلال گفت. در اردوگاه ترکیه: «شرایط اردو در قدرت است. دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم. اگر ساپینتو دوباره او را بخواهد، یک بازی پیش فصل برای او فراهم می کنیم.

سرپرست تیم استقلال درباره آخرین وضعیت جذب محمد محبی افزود: مدیران این باشگاه (سانتا کلارا) تغییر کرده اند. مذاکرات از سر گرفته شده و من از نتیجه آن اطلاعی ندارم. امیدوارم جذبش کنیم.

سرمربی استقلال می گوید سختگیری ساپینتو لازم است و شرایط را برای موفقیت فراهم می کند.

طاهری درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: به هر حال تیمی که سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ شد و می توانست 6 هفته پیش قهرمان لیگ شود، نیازی به چنین نقل و انتقالاتی نداشت. ما در تمام پست هایی که نیاز داشتیم و کمبود داشتیم بازیکنان داریم و تیم ما کاملا آماده است.