موضوع تمرینی حریف ایران: موهای رنگ شده آرون رمزی

در آخرین تمرین ولز قبل از سفر به قطر، آرون رمزی با چهره ای جدید در زمین تمرین حاضر شد تا هم تیمی هایش را شگفت زده کند. او که در آرسنال و یوونتوس بازی می کرد، در حال حاضر در نیس فرانسه بازی می کند.


سرویس خبر شماره: 1853568
نوامبر 23, 1401 @ 23:21 |
18.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

آرون رمزی ستاره تیم ملی ولز در آستانه جام جهانی با ظاهری جدید و موهای زرد رنگ شده مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

موضوع تمرینی حریف ایران: موهای رنگ شده آرون رمزی

گرت بیل و آرون رمزی شناخته شده ترین و با تجربه ترین ستاره های ولزی هستند. تیمی که به لطف پیروزی مقابل اوکراین در مرحله حذفی جام جهانی قهرمان شد، پس از جام جهانی 1958، حق حضور در قطر را به دست آورد تا دوباره این مسابقات را زنده کند.

آرون رمزی موهای خود را زرد رنگ کرد، همانطور که همیشه با موهای مشکی در مسابقات دیده اید. البته این ستاره ولزی در جریان یورو 2016 بار دیگر با موهای زرد در زمین مسابقه دیده شد.

ظاهرا ملی پوشان ولز به عملکرد درخشان آرون رمزی در یورو 2016 اشاره کردند که در این رقابت ها که به همت فرانسه برگزار شد، ولزی ها توانستند با درخشش گرت بیل و آرون رمزی به نیمه نهایی راه یابند. رمزی با موهای رنگ شده زرد در این مسابقات حضور داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم ملی ولز با انتشار عکس های مخفیانه با ظاهر جدید خود در شبکه های اجتماعی نوشت: ما می دانیم این تغییر ظاهری به چه معناست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ولز که برای دومین بار در تاریخ این کشور راهی جام جهانی شد و یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2020 است. جام، امروز آرون رمزی، یکی از ستاره های با تجربه اش، با چهره ای جدید دیده شد