موضوع جدید گواردیولا/ جدایی مسی دوم از ترکیب پپ

پذیرش پیشنهاد چلسی که می تواند به 55 میلیون پوند برسد، حرکت تجاری مناسبی برای بازیکن انگلیسی توسط اتحاد است. دستمزد 300 هزار پوندی در هفته استرلینگ و تفاوت بین فروش او در حال حاضر و اجازه رفتن به انتقال آزاد در تابستان آینده حدود 70 میلیون پوند است!

آمار این را ثابت می کند. از 6 سال پیش که گواردیولا هدایت این تیم را برعهده گرفت، استرلینگ 120 گل به ثمر رسانده و 66 پاس گل داده است. تنها یک بازیکن تحت هدایت پپ در 15 سال مربیگری اش آمار بهتری دارد: لیونل مسی.

اجازه دادن به استرلینگ برای پیوستن به چهار رقیب اصلی برای پپ گواردیولا یک قمار است. در فوریه، مدیر شهر اعتراف کرد که این بازیکن 27 ساله از زمان تصدی مسئولیت در سال 2016 در موفقیت بزرگ آنها نقش داشته است. در آن زمان گفت. او یک بازیکن کلیدی بود.”

پس از ورود در سال 2015، یک سال قبل از گواردیولا، استرلینگ در مجموع 337 بازی انجام داد و 131 گل به ثمر رساند و 94 پاس گل داد. او در چهار عنوان از پنج عنوان اخیر لیگ برتر و همچنین شش جام داخلی و دو جام خیریه مشارکت داشته است. تنها جامی که از استرلینگ در سیتی دور شد، لیگ قهرمانان اروپا بود که چلسی در فینال 2021 آن را به دست آورد. سیتی با اجازه رفتن استرلینگ و گابریل ژسوس، با مجموع مبلغی نزدیک به 100 میلیون پوند، با میزبانی از کهنه سربازان لیگ برتر خداحافظی کرد.

نیمکت

در پایان ماه آوریل، او اصرار داشت که می تواند تا پایان فصل برای مذاکره صبر کند. استرلینگ برای هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به نیمکت بازگشت. همین ماجرا در دو بازی اخیر لیگ از جمله پیروزی مهم مقابل استون ویلا در روز پایانی تکرار شده است. او سپس از روی نیمکت آمد تا جرقه بازگشت سیتی را بزند. با این حال، سیتی قبلا قرارداد ارلینگ هالند و آلوارز را تضمین کرده است. بنابراین استرلینگ توانست درب خروجی را ببیند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در حالی که استرلینگ چمدان های خود را بسته بندی می کند، جولیان آلوارز از بوئنوس آیرس سوار هواپیما می شود تا زندگی جدیدی را در منچستر آغاز کند. مهاجم 22 ساله آرژانتینی پس از حضور در ریورپلاته با شکوه فراوان وارد زمین می شود. با این حال، برای ستاره 14 میلیون پوندی سخت خواهد بود که به جای استرلینگ قدم بگذارد. مرد سابق لیورپول پس از به دست آوردن جایگاه خود در فولکلور شهر اتحاد را ترک می کند.

رحیم استرلینگ این هفته در حال بازدید از زادگاهش جامائیکا بود که در حال زیپال زدن مشاهده شد و بالا و پایین رفتن تدریجی او آینه دوران مهاجم منچسترسیتی در 16 ماه گذشته بود.

موضوع جدید گواردیولا/ جدایی مسی دوم از ترکیب پپ

در همین حال، استرلینگ گفت که می‌خواهد مطمئن شود که به طور منظم قبل از قرارداد جدید در اتحاد، بازی می‌کند. واضح است که این مورد نبود.

نگهدارنده برای مدت طولانی، او به طور ناگهانی خود را به دور از بزرگترین مسابقات. او با وجود بازی برای انگلیس در یورو 2020، در 30 بازی بعدی فقط دو گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها روی نیمکت بودند.