موفقیت شاگردان عبدی در خاک بلاروس

در این بازی اولین گل ایران توسط امیرمحمد رزاقی نیا در دقیقه 8 به ثمر رسید. در ادامه ضربه محکم اسماعیل قلی زاده در دقیقه 23 با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما ایران سرعت حملات خود را کم نکرد و روی ارسالی از جناح چپ در دقیقه 25 ضربه سر کسری طاهری به تیر دروازه برخورد کرد.

1798664

در دقیقه 53 دو تعویض برای نوجوانان انجام شد و رضا قندی پور به جای کسری طاهری و محمد عسگری به جای ماهان صادقی وارد زمین شدند.

1798662

نیمه دوم این دیدار با حملات گسترده جوانان ایران آغاز شد و از همان دقایق ابتدایی ضربه کسری طاهری به کرنر رفت و مدافعان بلاروس را از خود دور کرد.

دقیقا 14 دقیقه بعد امیرمحمد رزاقی نیا در دقیقه 39 گل دوم خود و ایران را به ثمر رساند و نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی تیم های زیر 17 سال ایران و بلاروس از ساعت 15 و 40 دقیقه به وقت تهران آغاز شد.

در ادامه خطای پنالتی روی امیرمحمد رزاقی نیا در دقیقه 75، ضربه محمد عسگری به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه علیرضا همای فرد این توپ را به گل چهارم ایران تبدیل کرد تا برتری ایران ثابت شود و بازی با همین نتیجه به پایان برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازی تا دقیقه 63 ادامه داشت و شاگردان عبدی بیشترین توپ را در اختیار داشتند تا اینکه محمد عسگری گل سوم ایران را وارد دروازه بلاروس کرد.

تیم نوجوانان ایران در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل بلاروس با یک گل پیروز شد.

موفقیت شاگردان عبدی در خاک بلاروس


سرویس خبر شماره: 1868731
16 فوریه 1401 در 06:03 ب.ظ
914 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نوجوانان ایران 4-0 نوجوانان بلاروس