مومنی: بالا رفتن سن دلیل جدایی واریا از استقلال بود

مومنی در خصوص وضعیت چمن اردوگاه مرحوم حجازی نیز پاسخ داد: فکر می کنم 3-4 روز پیش آنجا بودم و زمین را دیدم. باید از آقای فتاحی برای آماده سازی زمین تشکر کنیم. فقط ایراداتی در رختکن وجود دارد که در چند روز آینده آنها را برطرف خواهیم کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای شفاف سازی درباره جدایی واریا غفوری با وجود درخواست هواداران مبنی بر تمدید قرارداد و اینکه آیا مسائل غیر فوتبالی در جدایی او نقش داشته است، گفت: این قضیه مشخص است. . ببینید چه کسی روی این نیمکت نشسته است. MM. شاهین بیانی و رضا حسن زاده از افتخارات باشگاه استقلال هستند. فوتبال همیشه نمی تواند کسانی را که سنشان بالاتر است قبول کند. فوتبال همین است. برای ما هم همینطور بود. بگذارید به این بحث دامن بزنند که این گفته، این گفته… واقعاً اینطور نیست. اما بپذیریم که آقای واریا برای باشگاه استقلال زحمت کشید. وقت دارم که از آنها قدردانی کنم و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی در هر کجا که هستند و خواهند بود دارم.

مومنی ادامه داد: شرایط سنی هر صاحب منصبی برای مدت مشخصی اجازه می دهد. می دانم که هواداران آن را بسیار دوست دارند و شکی نیست که به رای هواداران احترام می گذارم اما این فوتبال به هیچکس رحم نمی کند. این فوتبال فراتر از عناوین است. اما عناوین یک روز هستند و یک روز می روند و من هم برای آقای وریا غفوری آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ذهوکی شهرداری میناب رفت. محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی ها در حاشیه این دیدار تدارکاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی درباره این بازی دوستانه گفت: بازی بسیار خوبی بود که دوستانی ترتیب دادند و از بندرعباس آمدند و از آنها استقبال کردند و برایشان آرزوی سلامتی کردند.

وی در خصوص دستیار ایرانی ساپینتو نیز گفت: گزینه های زیادی در این مورد وجود دارد اما حتما با آقای ساپینتو صحبت خواهیم کرد. حال همه خوب است اما مدیریت باشگاه پیشنهاد داده که یک فرد ایرانی در کادر فنی حضور داشته باشد تا برای آینده باشگاه استقلال مفید باشد تا بتوانیم کار مربیگری و اطلاعات مربیان خارجی را در اختیار آنها قرار دهیم. مربیان جوان ما تا ما هم در این زمینه موفق باشیم.

وی با توجه به اینکه قسط اول رضایت نامه جذب محمد محبی پرداخت شده است، گفت: در حال انجام کارهای اولیه هستیم و انشاالله بتوانیم با باشگاه مربوطه به توافق خوبی برسیم و نوید روزهای خوبی را برای این باشگاه بدهیم. استقلال.

عضو هیئت مدیره استقلال با تکذیب دلایل غیرفوتبالی جدایی واریا غفوری، سن کاپیتان آبی ها را مقصر این مشکل دانست.


سرویس خبر شماره: 1832625
17 جولای 1401 در 09:08 ب.ظ |
31.6 هزار امتیاز خبر|

37نقطه نظر

ما از حقوق خود در قبال عواید حاصل از فروش اللهیار نمی گذریم

وی درباره وضعیت این روزهای استقلال نیز گفت: می دانید که آقای ساپینتو آمده است و در حال برنامه ریزی برای شروع تمرینات برای فصل جدید است که قطعا با مدیریت و اعضای باشگاه هماهنگ شده است. از نظر مدیریتی نیز آمادگی داریم که تیم در شرایط بسیار خوب و آرام تمرینات خود را آغاز کند و گام بلندی برای بازگشت به لیگ بردارد.

وی در خصوص مکاتبات استقلال با فنرباغچه برای دریافت درآمد حاصل از فروش اللهیار صیادمنش نیز گفت: از حق باشگاه استقلال نمی گذریم. بهتر است او به تیم دیگری با قرارداد بالاتر برود و برای باشگاه استقلال سود بیشتری داشته باشد تا بتوانیم از امتیازات این بازیکن جوان نهایت استفاده را ببریم. مدیریت باشگاه باید در این زمینه به دنبال مسیرهای مختلفی باشد که بهترین نتایج را برای استقلال به همراه داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال درباره زمان و مکان شروع تمرین گفت: انشالله هفته آینده اعلام می شود. از نظر مدیریتی آمادگی کامل داریم تا تیم با آرامش و روحیه بسیار بالا کار خود را آغاز کند. ما چندین گزینه داریم. مهم این است که آقای ساپینتو کدام یک را انتخاب می کند و تمرینات از کجا شروع می شود.