مومنی: درآمدی نداریم که آسترا بدهیم!

وی در خصوص اینکه حسین قربان زاده اعلام کرد اعضای هیات مدیره آبی ها باید برای پاسخگویی به دادسرا بروند، گفت: به هر حال نظر ایشان همین است. به هر حال شاید داره میگه یه اتفاقی افتاده ما هم به دادسرا مراجعه می کنیم و توضیح می دهیم و می گوییم این پول ها کجا رفته و در چه زمینه هایی هزینه شده است.

مومنی در خصوص اینکه گفته می شود مبلغ درخواستی استراماچونی دو بار به حساب استقلال واریز شده اما به سرمربی ایتالیایی پرداخت نشده است، گفت: به تاریخ اعلام رای فیفا نگاه کنید بعد نظر دهید. تاریخ رای گیری فیفا را ببینید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ظهر امروز جلسه کانون مربیان با حضور سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی برگزار شد. در این جلسه محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال که از اعضای این مرکز است حضور داشت. مدتی است که 2 مرکز مربیگری با اعضای مختلف تشکیل شده است که هر گروه مدعی مجوز رسمی از وزارت کشور هستند.

وی در پاسخ به اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه هنوز از لیگ قهرمانان کناره گیری نکرده و مشکلات حل شده است، پاسخ داد: آقای کریمی برعکس گفته است.

مومنی در خصوص این اختلافات گفت: ما اجازه داریم، الان دوست ما هستند و فرقی نمی کند. جلسه بسیار خوبی بود و چالش های کانون مربیان را به گوش ریاست محترم فدراسیون رساندیم و از توصیه های ایشان نهایت استفاده را بردیم. انشاالله بتوانیم مشکل را حل کنیم و شریک خوبی برای فدراسیون فوتبال باشیم.

وی درباره اینکه چقدر برای استقلال بسقله آورده است، توضیح داد: من یک ورزشکار هستم و در زمان آقای آجورلو یک پیمانکار آوردم که قرار بود هفده طبقه به ارزش 1600 میلیارد برای باشگاه بسازد. قرارداد همچنان موجود است و پیمانکار نیز حضور دارد. قرار بود 50 درصد ظرفیت در 2600 متر زمین برای استقلال ساخته شود که تکمیل نشد. در زمان آقای آجورلو همه کارها انجام شد اما بعد از برکناری اتفاق دیگری نیفتاد.

وی درباره دلیل مخالفت خود با حفظ فتح الله زاده در جلسه هیئت مدیره توضیح داد: ببینید وقتی راه حلی نیست باید تلاش کنیم تا جواب هواداران را بدهیم. من برای آقای فتح الله زاده احترام زیادی قائلم. اما وقتی راه حلی نداریم باید خودمان به فکر چاره باشیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: من از روز اول این را می گویم. من شخصاً با آقای فتح الله زاده مخالف نیستم و به آنها هم گفتم. حالا دنیای پول درآوردن فرق کرده است. این کاری نیست که ما دیروز انجام می دادیم. اکنون باید راه های زیادی را طی کنیم تا به درآمدی برسیم که بتواند رضایت بازیکنان، هواداران و … را جلب کند.

1837837

مومنی در پایان درباره ورود بازرسان سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال گفت: شنیدم آمدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره انتقادات بازیکنان بعد از بازی با آلومینیوم گفت: حق با بچه هاست. نه اینکه ما دوست نداشتیم با آنها صحبت کنیم. ابتدا باید یک وظیفه تعیین کنیم تا بتوانیم چیزی را بدست آوریم و به سراغ آنها برویم. اگه دست خالی بریم چی؟

عضو هیئت مدیره آبی ها با بیان اینکه با این شرایط بازیکنان نباید به آینده امیدوار باشند، گفت: بازیکنان باید امیدوار باشند. این بدان معنا نیست که آنها امیدی ندارند. اما هیچ کمکی به جلساتی که داشتیم نداشتیم.

مومنی درباره برخی از قراردادهای زمان آزورلو از جمله قرارداد عجلال نصیری توضیح داد: این یک نظر مدیریتی است و همه دوست دارند با یک نفر کار کنند و ما نمی توانیم مدیر را مجبور کنیم. او هم زحمت کشید و اینطور نیست که پول مفت به او دادیم. به هر حال همه فشارها روی اجلال افتاد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال با اپراتور اول قرارداد ندارد اما برای این اپراتور تبلیغ می کند، توضیح داد: اپراتور اول باید به ما کمک کند. ما واقعا قراردادی نداریم و این اتفاق افتاد. الان هم هواداران استقلال از امکانات همراه اول استفاده می کنند. ما نمی خواهیم چالشی در جامعه عمومی و فرهنگی ما رخ دهد. خوب و بهتر است که همسر اول با ما همکاری کند. چون ما سابقه داریم و با آنها همکاری کرده ایم. اگر این تعامل بین ما باشد، خروجی مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

1564014


سرویس خبر شماره: 1900212
21 فروردین 1402 ساعت 12:47 |
11.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما جلسه ای برگزار کردیم، اما چیزی در آن نبود

مومنی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال به این فکر کرده که با چه برنامه ای و چه راهکاری خواسته های استراماچونی را برآورده کند؟: در حال حاضر هیچ درآمدی نداریم. ما جلسه داشتیم و در جلسه ما هم چیزی نبود!

در مورد هزینه کردها در زمان آجورلو و اگر مثل مظلومی هم جاهل بود گفت: همه حسابرسی شده و کامل است و همه را امضا کرده اند. نمی توان گفت او نمی دانست. شاید آقای مظلومی کمتر در جریان بود. اما همه چیز روشن و واضح و با قطعیت 100% است. پول تو جیبم نرفت آن بازیکنانی که قهرمان سوپرجام شدند حقوق نگرفتند؟ باشگاه استقلال دو برابر درآمدش بدهکار است. مردم می آیند و آنچه را که می خواهند می گیرند.

یکی از اعضای هیئت مدیره آبی ها درباره اینکه قرار بود احمد سعادتمند مدیرعامل شود، گفت: نه، با آقای سعادتمند قرار ملاقات گذاشتم و ایشان نیامدند. به همه می گویم که با او قرار ملاقات گذاشتم تا ببینم آیا واقعاً چیزی دارد یا خیر. اصلا تصادفی ظاهر نشد یعنی هیچی نداره. من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره به همه اعضا گفتم که با سعادتمند قرار ملاقات گذاشته ام و او به این قرار نیامده است، یعنی به هیچ چیز نرسیده است.

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید سابقه همکاری با شریک اول را دارند و بهتر است در این زمینه تعامل ایجاد شود.

مومنی: درآمدی نداریم که آسترا بدهیم!