مونیخ پر از خبرهای خوب است: مصدومی نداریم!


سرویس خبر شماره: 2019671
18 مه 1403 در 7:47 ق.ظ.
5.2 هزار |

5نقطه نظر

در روزهای اخیر اتفاقات مثبتی رخ داده که می تواند هواداران بایرن مونیخ را خوشحال کند.

مونیخ پر از خبرهای خوب است: مصدومی نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کینگزلی کومان ستاره بایرن در پیروزی 2-0 مقابل کلن به شدت مصدوم شد. مصدومیت او به حدی جدی بود که اعلام شد او در این فصل دیگر نمی تواند برای باواریایی ها بازی کند.

این سوال بزرگ به سرعت مطرح شد: آیا کومان یورو را از دست خواهد داد؟ او نتوانست در جام جهانی 2018 شرکت کند اما عملکرد او در تمرین روز دوشنبه این امید را ایجاد می کند که او یک تورنمنت بزرگ دیگر را از دست ندهد و در یورو حضور داشته باشد.

کومان روز دوشنبه برای اولین بار دوباره وارد زمین تمرین بایرن شد. او به همراه مربی توانبخشی سیمون مارتینلو حدود 25 دقیقه با سرعت متوسط ​​در زمین دوید. این بازیکن فرانسوی برنامه ریزی خوبی دارد. بیرن به دلیل مصدومیتش قرار بود شش هفته از میادین دور باشد اما حالا سه هفته و نیم دیگر به میادین باز می گردد.

2019113

فرانسه نیز مانند آلمان از اواخر ماه مه آماده شدن برای یورو را آغاز خواهد کرد. کومان سپس بهبود یافت. او در سال های اخیر تقریبا همیشه در لیست دیدیه دشان سرمربی تیم ملی بوده است. با وجود تمرین کم و بازی نکردن، احتمال بروز آن زیاد است.

در حالی که کومان می تواند بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را تنها به عنوان تماشاگر تماشا کند، سه بازیکن مصدوم شانس بسیار خوبی برای حضور در سانتیاگو برنابئو دارند.

ماتیاس دلیخت، مدافع 24 ساله با قدرت بازگشت و در تمرین حاضر شد. او در بازی رفت حضور نداشت و بایرن با اشتباهات کیم مین جائه این پیروزی را از دست داد.

جمال موسیالا غایب مقابل اشتوتگارت امروز دوباره تمرین کرد و شانس خوبی برای بازی مقابل رئال دارد. سانه که گفته می شود مصدومیت جزئی داشت، بدون مشکل تمرین کرد و به نظر می رسد مشکلی برای بازی مقابل رئال نداشته باشد.

2019112

همچنین یک خبر خوب برای همه هواداران بایرن: تارک بوچمن، جواهر دفاعی 19 ساله، پس از متحمل شدن چهارمین مصدومیت همسترینگ خود در فصل، توانست صبح دوشنبه برای اولین بار تمرین کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی