موهایم را مثل رونالدو کوتاه کردم، وحشتناک بودم!

میلان اشکرینیار مدافع 27 ساله اینتر مدعی شده است که رونالدو برزیلی الگوی کودکی او بوده است.

موهایم را مثل رونالدو کوتاه کردم، وحشتناک بودم!

از دست دادن عنوان فصل گذشته؟ پارسال بعد از 70 دقیقه کنترل دربی شکست خوردیم. سپس مقابل ساسولو اشتباه کردیم و نتیجه این دیدار می توانست تعیین کننده باشد. البته به میلان هم احترام می گذارم و واقعا خوب بودند. پنج بازی اخیر بسیار دشوار بوده است، اما میلان عملکرد بسیار خوبی داشته و پیاپی پیروز شده است. بنابراین نمی توان همه چیز را به گردن ما انداخت و آنها نیز قابل تمجید هستند».



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر در ژانویه فاصله زیادی با میلان داشت و شانس اول کسب اسکودتو بود. اما در تداوم نتایج ضعیف این تیم و البته درخشش روسونری، رقیب شهرستانی پس از 11 سال عنوان قهرمانی را از آن خود می کند. میلان اشکرینیار در مصاحبه ای در این باره صحبت کرده و البته خاطرات جالبی از دوران کودکی خود تعریف کرده است.

میلان اشکرینیار گفت: وقتی بچه بودم الگوی من رونالدو بود، چون در خط حمله بازی می‌کردم، فکر می‌کنم همه بچه‌ها وقتی فوتبال را شروع می‌کنند به گل زدن و پاس گل دادن فکر می‌کنند و رونالدو این کار را می‌کند. در بالاترین سطح. یادم می آید زمانی که او در جام جهانی 2002 عنوان بهترین گلزن را با آن مدل موی خاص به دست آورد، از پدرم خواستم موهایم را اینطور کوتاه کند.


سرویس خبر شماره: 1845566
06 مهر 1401 ساعت 14:19 |
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

میلان اشکرینیار;