مو صلاح به یک نقطه عطف دیگر نگاه می کند، اما لیورپول باید از رکورد 10 ساله دور بماند – لیورپول اف سی

میزبان کمتر از هر تیم دیگری در چهار دسته برتر (12) گل زده است و در چهار بازی اخیر تنها دو گل زده است.

علاوه بر این، باشگاه از آخرین باری که یک مهاجم برای آنها گل زد، 30 بازی در لیگ انجام داده است.

لیورپول در هر یک از 11 بازی اخیر لیگ مقابل ولوز پیروز شده است – یک سری به ژانویه 2011 برمی گردد. در آن سکانس، آنها 24 گل به ثمر رسانده اند، در حالی که 3 گل دریافت کرده اند و 8 گل را بسته نگه داشته اند.

و اگر صلاح امروز گلزنی کند، بهترین گلزن خارج از خانه قرمزها در دوران لیگ برتر خواهد شد. او در حال حاضر در 55 سالگی در کنار مایکل اوون است.

صلاح در صف دویستمین بازی خود در لیگ برای لیورپول است.

کشمکش در جاده

ناتینگهام، انگلستان - شنبه، 22 اکتبر 2022: جیمز میلنر، بازیکن لیورپول، با لبخندی واکنش نشان می‌دهد و او را به نام "تقلب Scouse حرامزاده" یکی از هواداران ناتینگهام فارست در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین ناتینگهام فارست اف سی و لیورپول اف سی در سیتی گراوند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • فابینیو می تواند دویستمین بازی خود را برای لیورپول در تمامی رقابت ها انجام دهد
  • جیمز میلنر می تواند دویستمین شروع دوران حرفه ای خود در لیورپول را در تمامی رقابت ها انجام دهد
  • هیچ بازیکنی از لیورپول در هیچ رقابتی مقابل ولوز هت تریک نکرده است

ولورهمپتون، انگلستان - سه‌شنبه، 17 ژانویه 2023: هاروی الیوت از لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی تکراری دور سوم جام حذفی بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

گرگ بدون نیش

این می تواند روز عطف دیگری برای محمد صلاح باشد زیرا لیورپول قصد دارد در جاده مقابل حریفی که در چهار فصل اخیر امتیازی در لیگ برتر از قرمزها نگرفته است، فرم پیدا کند.

گرگ ها: پودنس 5، نئوس 4، خیمنز 3، آیت نوری 2، گوئدس 2، آ. ترائوره ​​2، هوانگ هی چان 1، بی. ترائوره ​​1

ولوز در این فصل از 10 بازی خانگی خود در لیگ برتر، 3 پیروزی کسب کرده و تنها 6 گل به ثمر رسانده است.

* آمار توسط Ged Rea آمارگیر LFC (@ged0407).



https://www.thisisanfield.com/2023/02/mo-salah-eyes-another-milestone-but-liverpool-must-steer-clear-of-10-year-record/ منبع:

لندن، انگلیس - یکشنبه، 19 دسامبر 2021: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از دریافت کارت زرد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین تاتنهام هاتسپر FC و لیورپول در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور، توسط داور پل تیرنی با یورگن کلوپ صحبت می کند.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

2M9B5CN 17 ژانویه 2023؛  استادیوم مولینوکس، ولورهمپتون، وست میدلندز، انگلستان؛  جام حذفی فوتبال، ولورهمپتون واندررز مقابل لیورپول؛  بازیکنان لیورپول در دقیقه 13 گل هاروی الیوت را جشن می گیرند

در مولینوکس، آن‌ها در 9 دیدار اخیر لیگ شکست نخورده‌اند و در 7 دیدار اخیر لیگ برتر فقط یک بار گل خورده‌اند – آن هم به رائول خیمنز در ژانویه 2020.

اما، قرمزها در 6 بازی قبلی خارج از خانه مقابل وولوز در لیگ پیروز شده اند – تنها در خارج از خانه وست بروم (8 برد)، نوریچ سیتی (8 برد) و کریستال پالاس (7) تا به حال پیروزی های متوالی بیشتری را در جاده های لیگ ثبت کرده اند. .

آنها همچنین در ده بازی اخیر لیگ فقط یک دروازه خود را بسته نگه داشته اند – پیروزی 1-0 خانگی مقابل وستهم در مولینوکس در اواسط ژانویه.

آنها در هر یک از چهار فصل گذشته یک دوبل لیگ را تکمیل کرده اند.

گلزنان این فصل

و با یک برد امروز، لیورپول با رکورد باشگاهی خود یعنی 12 پیروزی متوالی در لیگ برابر همان حریف برابری می کند – شاهکاری که قبلاً در برابر وست بروم (1985-2012) به دست آمده بود.

پاول تیرنی داور بازی امروز است. او آخرین باری که ولوز لیورپول را شکست داد، در ژانویه 2019 در شکست 2-1 در جام حذفی در مولینوکس، سرمربی تیم بود.

در حال حاضر، بازیکنانی که بیشترین گل را در 200 بازی اول لیگ برتر برای قرمزها به ثمر رسانده اند، گوردون هاجسون 126، صلاح 125*، راجر هانت 123 و ایان راش 122 هستند.

قرمزها در دو بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ شکست خورده اند. از آوریل 2012، آنها سه بار متوالی در جاده ها متحمل آسیب نشده اند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 ژانویه 2023: فابیو هنریکه تاوارس

شش گل خانگی آنها در لیگ برتر تنها توسط سه بازیکن به ثمر رسیده است – روبن نئوس (سه بازیکن)، دانیل پودنس (دو) و گونکالو گوئدس (یک).

آیا ما می توانیم هر یک از این نقاط عطف را ببینیم؟

در مجموع، آنها 5 بازی از 8 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ را باخته اند – به همان اندازه که در 40 بازی قبلی در خارج از خانه شکست خوردند.

شادی در وولوز

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: بازیکنان لیورپول وقتی که برایتون اند هوو آلبیون اولین گل تساوی را در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و لیورپول در ورزشگاه فالمر به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول: صلاح 17، نونز 10، فیرمینو 9، الیوت 5، دیاز 4، الکساندر آرنولد 3، کاروالیو 3، فن دایک 2، باجستیک 1، ماتیپ 1، اوکسلید چمبرلین 1، گل به خودی 4


داور امروز