مچ پای رابرتسون، لینک انتقال یورو و علاقه مک کانل – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

پنج باشگاه در حال حاضر علاقه خود را برای به خدمت گرفتن جیمز مک کانل، بازیکن جوان لیورپول ثبت کرده اند و اندی رابرتسون درباره مصدومیتی که ماه ها از او پرستاری کرده صحبت کرده است.

مک کانل را پنج باشگاه می خواهند

به گفته دیوید لینچ انحصاری برای اینجا آنفیلد استمک کانل در تابستان امسال توسط گروهی از تیم ها تعقیب می شود.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: جیمز مک کانل لیورپول در جریان بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: جیمز مک کانل لیورپول در جریان بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

به نظر می رسد علاقه به این بازیکن 19 ساله قوی است و هال، بلکبرن، دربی، هادرسفیلد و بیرمنگام همگی به او توجه دارند.

لینچ اعتراف می‌کند که «همانطور که برنامه تحت هدایت یورگن کلوپ، بدون هیچ توضیحی از سوی آرنه اسلات یا مدیر ورزشی ریچارد هیوز، هنوز مشخص نشده است، باید دید که آیا انتقال قرضی اتفاق می‌افتد یا خیر».

مک کانل در فصل 2023/24 9 بار برای قرمزها بازی کرد که قابل توجه ترین عملکرد او در دیدار مقابل چلسی به عنوان بازیکن تعویضی در فینال جام اتحادیه بود.

5 چیز دیگر

  • رابرتسون اعتراف کرده است که از ماه مارس در حال “پرستاری” از یک مصدومیت بوده است، اما اکنون دوباره احساس خوبی دارد – او به دنبال رفتن به اسکاتلند است.
  • لیورپول “فعالانه” به دنبال جذب مدافع میانی فرانسوی است. لنی یورو اما به گفته دیوید اورنشتاین، رئال مادرید مورد علاقه او برای جذب اوست.
  • رایان گراونبرچپدر او از دیدن اسلات در لیورپول “خوشحال” است زیرا این برای پسرش “بهتر” از کلوپ مناسب است. اینجا امیدواریم حق با او باشد!
  • هواداران لیورپول ما را بخوانید راهنمای یورو 2024 – 10 بازیکن، هفت تیم، سه کاپیتان!
  • بازیکن سابق لیورپول نوری شاهین سورپرایز سرمربی جدید بروسیا دورتموند – موفق باشی، نوری!

شایعه ساز

لندن، انگلیس - یکشنبه، 13 آگوست 2023: محمد صلاح (L) از لیورپول و لوی کول ویل از چلسی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در استمفوردبریج.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لندن، انگلیس - یکشنبه، 13 آگوست 2023: محمد صلاح (L) از لیورپول و لوی کول ویل از چلسی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در استمفوردبریج.  این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • گزارش شده است که لیورپول بر سر مدافع لوی کولویل با چلسی تماس گرفته است – قرمزها در گذشته علاقه زیادی نشان داده اند.HITC)
  • اعتقاد بر این است که مرسیسایدرها آخرین نفس را برای جذب میشل دی گرگوریو دروازه بان آث مونزا انجام داده اند.توتو اسپورت)
  • شایعه علاقه لیورپول به جاستین بیجلو، دروازه بان فاینورد، ربطی به اسلات ندارد – آنها قبل از اینکه هلندی سرمربی سرخ ها شود، او را می خواستند.Voetbal Primeur)

چت دیگر از جای دیگر

منچستر، انگلستان - شنبه، 16 دسامبر 2023: مایکل اولیس از کریستال پالاس در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه کریستال پالاس در استادیوم شهر منچستر.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)منچستر، انگلستان - شنبه، 16 دسامبر 2023: مایکل اولیس از کریستال پالاس در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه کریستال پالاس در استادیوم شهر منچستر.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • روبرتو دزربی پس از جدایی از برایتون در پایان فصل (اتلتیک) قرار است سرمربی بعدی مارسی شود.

`ویدئوی روز و مسابقه شب

کمپین دومینیک شوبوسلای در یورو 2024 به عنوان کاپیتان مجارستان با بازی روز شنبه برابر سوئیس آغاز می شود.

او ممکن است بعداً ترک کند، اما به یاد بیاوریم که او در اوایل فصل چقدر خوب بود. این چیزی است که هواداران در ماه سپتامبر می گفتند…

مسابقه شب است آلمان مقابل اسکاتلند (20:00 BST)، همزمان با آغاز رسمی مسابقات یورو 2024، به صورت زنده در ITV 1.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/robertsons-ankle-yoro-transfer-link-mcconnell-interest-latest-liverpool-fc-news/ منبع: