مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می کند

آخرین دیدارهای این گروه امشب بین آرژانتین و لهستان و مکزیک و عربستان برگزار می شود. آرژانتینی ها 2-0 مقابل لهستان پیش افتادند. آلبی سلسته با این برد و حتی با پیروزی 1-0 راحت است که خودش را به عنوان رهبر تحمیل کند و با شش امتیاز به تیم اول گروه صعود کند.

اگرچه آرژانتین 2-0 پیش است، اما حملات پی در پی این تیم روی دروازه لهستان، به نظر می رسد آلبی سلسته قصد دارد مکزیک را به دور دوم برساند. مکزیکی ها که بی صبرانه منتظر بازی تیمشان مقابل عربستان هستند، از سوی دیگر نیم نگاهی به بازی آرژانتین و لهستان دارند و امیدوارند در صورت شکست تیمشان، آرژانتینی ها با به ثمر رساندن یک گل دیگر به مرحله یک هشتم راه پیدا کنند. هدف.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که آرژانتین 2-0 لهستان را شکست داد و صعود آنها به اوج قطعی است، اما مشتاقانه منتظر گلزنی تیمشان مقابل عربستان سعودی هستند، مکزیکی ها نیز دعا می کنند تا آرژانتین به لهستان گل بزند.

مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می کند


سرویس خبر شماره: 1856631
10 دسامبر 1401 در 00:08
10.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، معادلات گروه C جام جهانی قطر به طرز عجیبی به تساوی کشیده شده و تکلیف تیم دوم صعود کننده تنها در لحظات آخر مشخص است.

البته رویاهای آرژانتین با برتری 2-0 مکزیک مقابل عربستان آسان تر شد. عربستانی ها در صورت پیروزی مقابل مکزیک از نظر امتیازی با آرژانتین هم سطح می شدند اما با توجه به اینکه دیدار مکزیک و عربستان چگونه پیش رفت، بعید به نظر می رسد این اتفاق بیفتد و سعودی ها بتوانند به مکزیک 3 گل بزنند. .

اما رقابت اصلی اکنون بین لهستان و مکزیک برای صعود به عنوان تیم دوم گروه است. با این نتایج که به معنای برد 2 بر صفر آرژانتین و 2 بر صفر مکزیک است، لهستان و مکزیک 4 امتیازی خواهند شد و تفاضل گل هر دو تیم 0 است. حتی تعداد گل های زده و خورده هر دو تیم. برابر است. اگر نتایج این دو دیدار به پایان برسد، لهستان با یک کارت زرد کمتر تنها به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می کند.